Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » A CaptainSwan story » Alleen jij en ik

A CaptainSwan story

2 juli 2015 - 12:56

856

2

246



Alleen jij en ik

Emma en Killian gaan naar Granny's, zodat ze eindelijk alleen kunnen zijn. Zeg maar als je het hoofdstuk leuk vind, vind ik leuk om te horen! P.S. Sorry voor de korte inleiding, haha, ik kon niet echt een langere inleiding bedenken.

"Aardig van je moeder, love." Emma knikte. "Ja, mijn vader is soms wat over-beschermend." Emma en Killian liepen verder. "Kom," zei Emma. "Granny heeft vast nog een plaatsje vrij." Emma legde haar hoofd op Killian zijn schouder en ze liepen granny's diner in. "Hey, Emma!" Zei Ruby. "Hey, Ruby. Heeft granny nog een lege kamer?" Ruby knikte. "Ja." En ze liep voor Emma en Killian aan naar achteren, de bed en breakfast in. Ze liepen de trappen op en Ruby deed de deur van een kamer open en gaf de sleutel aan Killian. "Voor hoe lang?" Vroeg Ruby. "Één nachtje." Zei Killian. "Aaah, Charming deed zeker weer eens irritant?" Emma knikte. "Nou, veel plezier dan!" Ruby lachte "Dankje." Zei Emma en ze deed de deur achter Ruby dicht. "Nou, alleen jij en ik." Zei Killian. Emma glimlachte. "Alleen jij en ik." Zei Emma. Killian kwam dichterbij haar staan en begon haar te zoenen. Emma zoende terug. Killian legde zijn hand, en haak, op Emma's heupen. En ze gingen langzaam op het bed zitten. "Ik vind het niet erg als wij alleen zijn." Zei Emma en ze knoopte Killians zwarte leren jas los. Killian trok zijn jas uit en zoende Emma weer. Emma knoopte
Killians blouse uit. Killian grinnikte. "Wat?" Lachte Emma. "Dit is eigenlijk de enige keer dat we echt alleen zijn." Emma knikte. "Maakt dat wat uit?" Vroeg ze. "Nee, ik vind het wel leuk."
Zei Killian en hij drukte Emma voorzichtig achterover. Killian trok Emma's shirt uit. "Ik ook." Zei Emma. Killian glimlachte. "Laten wij het dan maar gezellig maken..." Hij glimlachte. "Lijkt me een goed idee."

Emma werd wakker. Ze keek om zich heen en herinnerde zich dat ze samen met Killian bij granny's was. Killian zijn arm lag over Emma heen. Hij snurkte zachtjes. Emma glimlachte. Hij was schattig in zijn slaap. Emma draaide zichzelf voorzichtig om zodat ze met haar gezicht naar Killian lag. Killian werd wakker. "Hey, love." Zei hij, in zijn ogen wrijvend. Emma zoende hem. "Hey." Emma stapte uit bed en deed haar kleren aan. Killian stapte ook uit bed en probeerde zijn blouse aan te trekken, ondanks dat hij al een groot deel van zijn leven een haak had in plaats van een hand, had hij nog steeds problemen met het dichtdoen van zijn blouse. "Hier, laat mij het doen." Zei Emma en ze liep naar Killian toe. "Zeg je nou dat ik gehandicapt ben, Swan?" Emma grinnikte. "Nee, ik zeg dat ik je wil helpen want dan gaat het sneller." "Dan is het goed." Emma deed de knoopjes van Killians blouse dicht. En zoende Killian. "Laten we maar naar je ouders gaan, love. Anders wordt David boos." Emma knikte. Ze liepen hand in hand naar beneden en rekenden af bij granny. Ze keek Emma en Killian doorzoekend aan. "Goede nachtrust gehad?" Vroeg ze. Killian grinnikte. "Ja hoor." Emma gaf hem een stomp in zijn zij. Granny gaf het wisselgeld en Emma en Killian liepen de diner binnen. Tot Emma haar verbazing zaten David, Mary-Margeret, Henry en baby Neal al aan een tafeltje in de diner. "Eindelijk, ik wou bijna naar boven lopen en de deur intrappen." Zei David. "Niet noodzakelijk, ik heb haar niet ontvoerd ofzo, mate." David keek Killian boos aan. "Noem me geen mate!" "Charming, rustig!" Zei Mary-Margeret. Emma ging naast Henry zitten. "Hey kid, was het leuk bij opa en oma?" Zei Emma. "Hee, ik lijk net zo oud als jou hoor." Zei Mary-Margeret. "Ja, i know." Henry lachte. "Dankzij de vloek..." Ruby kwam eraan lopen. "Emma, Hook, goedemorgen..." "Ja, jij ook Ruby, mogen wij pancakes?" Vroeg Emma. "Tuurlijk, komt eraan!" "Schuif eens op, Swan." Killian glimlachte. Emma schoof op en Killian ging naast haar zitten. Ruby zette de pancakes op tafel. "Alsjeblieft." "Dankje Ruby." Zei Emma en ze deed stroop over de pancakes. "En, was het leuk?" Vroeg Mary-Margeret nieuwschierig. "Ja hoor." Zei Killian, hij keek glimlachend naar Emma en zoende haar op haar mond. "Niet nu, er zijn anderen bij hé?" Fluisterde Emma in zijn oor. "Ja, sorry." David zat scherp naar Killian te kijken. "Nog één keer hé!" Zei David tegen Killian. "Pap!" Emma keek chagrijnig naar David. Henry pakte het boek uit zijn tas. "Wat doe je Henry?" Vroeg Emma. "Gewoon lezen, ik kwam er gister achter dat ik een bladzijde over de zeven dwergen heb gemist." "Kan dat ook later? Ik heb Regina beloofd je te brengen." Henry knikte. "Is goed hoor, is Robin er ook?" Vroeg Henry. "Geen idee, kom maar gewoon mee." Henry knikte en ze liepen met zijn allen naar de auto. "Ik breng Henry wel even naar Regina, ga jij met David en Mary-Margeret mee?" Vroeg Emma aan Killian. "Echt, Swan? Je vader maakt me dood." Zei Killian lachend. "Ik ben maar heel even weg hoor, je houdt het zo lang wel vol met David."
Lachte Emma. "Ja, ik denk het wel." Killian knipoogde. "Tot zo, love." Killian zoende haar op haar mond. "Tot zo, Killian." David en Mary-Margeret kwamen samen met Henry en Neal naar buiten lopen. "Killian gaat met jullie mee oke? Ik ben zo weer terug." Mary-Margeret knikte. "Tot zo, Emma." Zei Mary-Margeret. "Tot zo."


Reacties:


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 3 juli 2015 - 19:04:
YESSS IK GA SNEL VERDER LEZEN


narcissa
narcissa zei op 2 juli 2015 - 15:04:
Yippie Robin Hood en Regina horen gewoon bij elkaar vind ik.
Leuk verhaal. Maar vind once upon a time sowieso een gave serie. En nu is er eindelijk een fanfic over Yippie