Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 40.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:46

211

0

142



Deel 40.

Piece of me - Britney Spears.

‘Ella weet je van wie dit is?’ vraagt mevrouw Tribiani. ‘Een kunstenaar?!’ vraag ik wat dom. ‘Iemand die het wel weet?’ vraagt ze weer met een blik op mijn gericht. Ik draai eens met mijn ogen en zet mij dan neer op een bankje. ‘Hoi.’ Ik draai mijn hoofd naar de andere kant, ik ga hem gewoon negeren. ‘Zeg nauw wat.’ Zegt hij weer. Ik sta recht en loop naar Zara toe, ‘Kijkt hij?’ vraag ik. ‘Ja, hij zit naar je kont te staren.’ Zegt Zara. Ik rol eens met mijn ogen, ‘Hoe lang duurt dit nog?’ vraag ik geïrriteerd. ‘Nog drie uur.’ Zegt Zara. Ik pak mijn gsm en begin een heel bericht naar Brooke te tippen, ik hoop dat zij meer plezier heeft. Meteen krijg ik een bericht terug, Damn ik hou het niet meer uit. Ik had ook niets anders verwacht. ‘Jullie mogen gaan Lunchen blijf wel in de buurt, en om half twee terug hier.’ Zegt mevrouw Tribiani. Samen met Zara loop ik het museum uit, ‘Nu de mac vinden.’ Zegt Zara. ‘ELLA!’ ik draai me om en daar zie ik mijn beste vriendin aan lopen. ‘Naar waar gaan jullie?’ vraagt ze. ‘We gaan de mac onveilig maken.’ Zegt Zara. ‘ I like that Thought.’ Zegt Brooke.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.