Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 41.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:49

348

0

165



Deel 41.

So much betta - Janet Jackson.

'Ik wil niet terug.’ Zeur ik. ‘We moeten.’ Zegt Zara. ‘Niets moeten.’ Zegt Brooke. ‘Ella kan het haar niet veroorloven om weer te spijbelen.’ Zegt Zara. ‘Dat is wel waar.’ Zeg ik. ‘Dan moet het maar.’ Zegt Brooke. Als we daar terug aan komen zijn we blijkbaar de laatste. ‘Nu iedereen er is kunnen we naar het volgende museum.’ Zegt Mevrouw Roosacker. ‘Nee, niet nog eentje.’ Zeur ik. ‘Willen jullie mij volgen.’ Zegt mevrouw Roosacker met een kwade blik op mij. ‘Ik zweer het je wie deze trip heeft uitgevonden die gaat er niet goed van zijn.’ Zeg ik tegen Zara en Brooke. Onderweg naar het volgende museum, blijven, mijn gedachten bij Tom, was ik niet wat hard zie hem daar nu lopen. ‘Het is zijn eigen schuld Ella.’ Zegt Brooke. Waarom weet ze altijd wat ik denk. Ik knik even maar kan aan niets anders meer denken, als we het museum in komen ga ik me neer zetten op een bankje, ‘Ga maar zonder mij, ik heb het gehad.’ Zeg ik, ik kruis mijn armen en koppig blijf ik zitten. Ik zie hoe Bill zich uit de massa wringt die mij aan staart, hij komt naast me zitten, ‘Ik blijf wel bij haar.’ Zegt hij. Ik zie hoe mevrouw Roosacker mij een kwade blik stuurt maar gaat dan met de groep weer verder. ‘Zo nu kan ik met je praten.’ Zegt Bill. ‘Praten waar over?’ vraag ik. ‘Tom.’ Zegt hij. Meteen voel ik me verdrietig, ‘Ik weet dat je om hem geeft maar moet het echt zo?’ vraagt hij. ‘Ik weet het niet meer Bill, het is maar tot zondag,’ zeg ik stil. ‘Wat ben je van plan,je gaat men broertje toch niet kwetsen?’ vraagt Bill. ‘Als hij het niet zo ver laat komen, Bill ik wil dat hij inziet dat als hij zijn kans niet grijpt dat hij me kwijt geraakt, ik blijf niet voor altijd wachten.’ zeg ik stil. ‘Vroeger zou je dat wel gedaan hebben.’ Zegt hij. ‘Dat was vroeger Bill.’ Zeg ik. ‘Ik hoop dat je weet wat je doet.’ Zegt Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.