Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Uchiha's » Altix en Tobi praten over de Uchiha's

Uchiha's

5 juli 2015 - 17:15

267

0

246



Altix en Tobi praten over de Uchiha's

"Ugh, ik háát de Uchiha’s," mopperde Altix terwijl ze aan haar nieuwe Akatsuki-pak friemelde.
“Oh, waarom?” vroeg Tobi.
Altix draaide haar hoofd naar hem toe. “Hallo?? Heb je die Itachi en Sasuke wel eens ontmoet?! Heh, ze denken alleen maar aan zichzelf en ze willen allemaal maar één ding: kracht.”
Tobi krabde aan zijn masker alsof daardoor zijn jeuk weg zou gaan en knikte. “Daar heb je wel gelijk in, Altix!”
“Dat heb ik zeker,” mompelde ze en ze stond op van het bankje. Tobi volgde haar voorbeeld.
“Zeg,” begon Altix toen. “Weten de andere Akatsuki-leden al dat je nog leeft?”
Na de dood van Deidara hadden de andere Akatsuki’s aangenomen dat Tobi ook dood was. Toen Altix weer eens aan het wandelen was op zoek naar Kabuto die ze werkelijk nergens kon vinden, kwam ze Tobi plotseling weer tegen.
“Dachten ze dat ik dood was, dan?” reageerde Tobi verbaasd.
Altix knikte. “Uh, ja. Ik bedoel, Deidara liet de wereld zowat exploderen. Het had leuk geweest als SASUKE stierf, maar volgens ITACHI leeft hij nog.” Ze sprak de namen ‘Sasuke’ en ‘Itachi’ met zoveel haat uit dat Tobi er van rilde.
“Eeeeh! Maar eh, Sasuke is dus ook niet dood?”
“Nee.”
“Aaah, arme Deidara!! Hij heeft zich helemaal voor niks vermoord!”
Altix grinnikte om Tobi’s woordkeuze.
“Ach, dat gebeurt nou eenmaal in de wereld.”
“Daar heb je ook weer gelijk in, Altix!”
“Weet ik, weet ik,” antwoordde Altix overdreven als een verwaand persoon. Tobi giechelde op kinderachtige manier.
Tja, als er iemand was waar Altix bevriend mee kon worden was het Tobi. Hij was echt gestoord, en dat mocht ze wel. Hij hield de organisatie een beetje luchtig, zoals Kisame dat zei.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.