Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 42.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:50

328

0

155



Deel 42.

Pokerface - Lady Gaga.

‘Damn eindelijk ik dacht dat er nooit een eind aan ging komen.’ Zegt Zara. ‘Doe je wat straks?’ vraagt Brooke die naast me komt zitten op de bus. ‘Niets.’ Zeg ik. ‘Kom je straks naar mij toe dan?’ vraagt ze. ‘Wat gaan we dan doen?’ vraag ik. ‘Weet ik veel, girltalk.’ Zegt Brooke. ‘Mij best, ik ben er om zeven.’ Zeg ik. Als ik thuis aan kom, zie ik een koffer in de hal staan. Ik loop de woonkamer in daar zitten mijn ouders, mijn vader met zijn handen in zijn haren en mijn moeder die schokt. ‘Mam, pap, wat is er?’ vraag ik bang om het antwoord. ‘Ella, lief kom even zitten wil je.’ Zegt mijn vader. Ik vind de toon hoe hij het zegt niet echt leuk. Ik ga rustig neer zitten op het puntje van de zetel. ‘Ella, ik en mama gaan scheiden.’ Zegt mijn vader rustig. Ik voel hoe heel de wereld beeft, alles word stil, twee paar ogen zijn op mij gericht, ik schud met mijn hoofd de tranen lopen over mijn wangen. ‘Nee, niet jullie.’ Zeg ik stil. ‘Schatje, het is echt beter zo.’ Zegt mijn vader. ‘Waarom, jullie waren zo gelukkig.’ Zeg ik al snikkend. ‘Ik, ik heb iemand anders Ella.’ Zegt mijn vader. ‘Mama, zeg iets, mama niet waar.’ Zeg ik. ‘Ella, ik …’ mijn vader probeert me te kalmeren, maar niets kan me kalmeren. ‘Laat me, ik haat jullie!’ roep ik door het huis. Ik ren naar buiten, het regent zachtjes. Ik haat ze, dit kunnen ze me niet aan doen. Ik ren de straat van mijn beste vriendin in, ik slaag in bij nummer vijftien, ik loop de achterdeur door en loop de trap op, ik ga de eerste deur links binnen daar zit Brooke. ‘Ella wat is er?’ vraagt ze als ze mij ziet. ‘Ze gaan scheiden Brooke, dit kunnen ze me niet aan doen zeg dat ze dit me niet kunnen aan doen!’ roep ik naar haar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.