Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Uchiha's » Wack-a-mole!

Uchiha's

5 juli 2015 - 17:17

679

0

257



Wack-a-mole!

Altix grinnikte bij het zien van haar Somebody.
“Wat zie je er weer prachtig uit vandaag, Lita!” zei ze overdreven.
Lita deed een hair-flip en zette haar meest verwaande gezicht op. “Weet ik toch.”
Ze barstte beiden in lachen uit, wat leidde tot de meest vreemde blikken van de mensen om hen heen. Pas toen ze in de gaten kregen hoe vaag de ninja hen aankeken, schraapten ze tegelijk hun keel.
“Ehh ja,” mompelde Lita. “Eh, zeg Altix, waarom draag jij eigenlijk een Akatsuki-pak? En wie is die dude naast jou??”
Altix glimlachte. “Ik hoor nu bij de Akatsuki, sinds Orochimaru dood is. En deze dude naast mij…”
Ze sloeg Tobi op zijn rug, wie met een domme schreeuw nog maar net zijn evenwicht kon bewaren.
“…is Tobi-man.”
Tobi keek haar aan. “Tobi-man? Oh, dat vind ik wel een leuke bijnaam!”
“Genoeg!” zei Naruto boos. “We moeten Sasuke terugbrengen! En als jullie niet aan de kant gaan zullen we geweld moeten gebruiken!”
Tobi krabde op zijn hoofd. “Oh dear… Worden we nou onderschat, Altix?”
“Blijkbaar,” mompelde Altix.
“SHADOW CLONE JUTSU!!”
En plotseling stonden er vier van die oranje poppetjes voor hun neus.
“Aargh!” riep Altix. “Lita, is hij altijd zo’n heethoofd?!”
Lita grijnsde. “Ha, als Naruto zich tegen je keert, leef je niet lang meer!”
Altix krabde op haar hoofd en besloot weg te springen toen één van die Naruto-figuren met de rasengan op hen af kwam.
“RASENGAN!!!”
Altix sprong weg, maar Tobi bleef gewoon staan.
“Tobi, kijk uit!”
Maar Naruto’s rasengan vloog vreemd genoeg gewoon dwars door Tobi heen. En Tobi bleef staan alsof er niets gebeurd was. Altix ogen werden groot. Zag ze dat nou goed?
Naruto viel en landde weer op de grond bij de andere ninja van de Leaf.
“Ugh… Wat is er met hem?” zei hij terwijl hij weer opstond.
“Naruto,” zei Kakashi. “We kunnen ze beter gewoon ontlopen. We moeten Sasuke vinden, toch?”
Naruto knikte. “Ja.”
Maar toen de Leaf ninja probeerden weg te rennen, hield Tobi ze tegen door gewoon compleet te teleporteren en uit de grond te springen om ze van alle kanten terug te slaan.
“Goed eh?!” zei hij toen de ninja hem allemaal vebaasd aankeken. “Ik noem het de Wack-a-mole jutsu!”
Altix trok een wenkbrauw op. “Alleen dan is het juist de mol die slaat,” mompelde ze.
Hinata had haar Byakugan en keek erg verbaasd.
“Wat is er Hinata?” vroeg Kakashi.
“N-nou…” begon Hinata. “Toen hij teleporteerde verdween zijn chakra. Het verdween gewoon!”
Nu keken alle ninja, inclusief Altix, al helemaal verward.
“Maar… Dat is toch niet mogelijk?” zei Kiba.
“Inderdaad,” zei Kakashi. “Shino, je weet wat je moet doen?”
Altix keek naar Shino wie even goed klaar ging staan. “Maar natuurlijk.”
En plotseling kwamen er allemaal insecten uit zijn mouwen. Altix en Tobi schrokken zich dood.
“ER KOMEN INSECTEN UIT HEM!!” kermde Altix.
Tobi sprong gestoord rond. “Hij is vast iemand van die Aburame clan!!! Aaaaaahhh!!”
Altix sprong de struiken in.
“Goeie, Shino!” complimenteerde Lita hem.
De insecten omsingelden Tobi.
“Aaah!! Ga weg, beestjes!” gilde hij.
Hinata keek toe met haar Byakugan en hield Tobi’s chakra in de gaten terwijl Shino’s insecten Tobi helemaal insloten.
“Kijk uit, Tobi!” riep Altix.
En toen keken Hinata en Shino opeens verschrikt.
“Hij is weg!” riep Hinata.
Shino riep zijn insecten terug en nu keek iedereen al helemaal verbaasd. Tobi was compleet verdwenen!
“Wow, da’s best cool!!” riep Altix onder de indruk.
Hinata keek om zich heen. “Daar is hij!”
Ze wees naar een boom achter haar en daar stond Tobi inderdaad. Altix sprong snel naar hem toe en ging naast hem staan.
“Ha! Zien jullie? Tobi en ik zijn niet te stoppen, eh Lita?!”
Lita mompelde wat.
“Altix en Tobi.”
Altix schrok zich dood en keek naast haar. Zetsu’s hoofd kwam uit de grond.
“Verdikkie, Zetsu! Ik schrik me dood van jou!” riep Altix uit.
Tobi keek ook. “Oh, hoi mister Zetsu! Wat is er?”
“Sasuke heeft Itachi verslagen,” zei Zetsu toen, waarop iedereen even stil viel.
Tobi was degene die de stilte verbrak. “Oh echt? Dat had ik echt totaal niet verwacht! Wat vreemd…. Grapje!”
Altix keek hem gestoord aan en toen gebeurde er iets heel vreemds. Tobi’s stem veranderde in een lage stem en hij keek Altix even aan.
“Ik zag het al die tijd al aankomen,” zei hij duister.
En toen werd Altix bleek. Ze zag Tobi’s oog… En het was…
De Sharingan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.