Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Altix Joined Team Taka » Altix Joined Team Taka

Altix Joined Team Taka

5 juli 2015 - 17:25

774

0

213



Altix Joined Team Taka

Altix zuchtte diep. Het was werkelijk een verschrikking om opgescheept te zitten met Sasuke en z’n vrienden. Alleen die water-gast mocht ze wel. De half-psychopaat vond ze ook wel aardig, maar ze kon niet zo goed met hem praten. Aan die chakra-sensende vrouw had ze ook niets. Zij was natuurlijk weer geobsedeerd door de Sharingan-drager. En Altix kon haar haat voor hem bijna niet bedwingen.
“Waar zijn we nou eigenlijk naar onderweg?” vroeg Altix aan Sasuke, wie niet reageerde.
“Hé, ik vraag je iets!”
“Doe normaal tegen Sasuke,” zei de vrouw toen op bitcherige toon. Altix knarste met haar tanden.
“Waterman?”
De water-gast keek op. “Hoe vaak moet ik je nog zeggen dat ik Suigetsu heet?”
“Nog een paar duizend keer. Anyway, weet jij waar we heen gaan?”
Suigetsu keek Altix dom aan. “Naar de Hidden Leaf! Ben je dat nu alweer vergeten?”
De chakra-sensende vrouw zuchtte diep. “Sasuke, word je ook zo gek van die Altix?”
Sasuke reageerde niet.
“Nou, ik wel! Waarom zit ze sowieso bij Team Taka? Ik bedoel, ze is het niet waard!”
Altix keek de vrouw kwaad aan. “Luister jij, denk je soms dat ik het leuk vind om met jullie mee te gaan? Nee. Ik zou veel liever bij Zetsu, Kisame en Madara zijn. Maar ik moet met jullie mee. Dus je kunt het maar beter accepteren, sense-vrouw.”
“Karin!”
“Karin, ook goed! Lekker boeiend.”
Team Taka waren net verder aan het springen door het bos, toen Madara opeens voor hun neus verscheen. Team Taka stopte.
“Oh, hoi Mad. Wat brengt jou hier?” vroeg Altix droog. Ze vond het erg stom dat Tobi eigenlijk deze Madara Uchiha was, maar ze besloot dat ze hem niet zo erg haatte als alle andere Uchiha’s. Er was iets aan hem dat ze wel mocht, ze wist alleen niet wat.
“Sasuke, je zult je reis moeten onderbreken,” zei Madara toen.
Nu werd Sasuke kwaad. “Nee, ga uit de weg!”
Hij kreeg de Sharingan in zijn ogen en er ontstond bliksem in zijn hand. Altix keek naar de Sharingan en knarste kwaad op haar tanden. Sasuke sprong op Madara af en vond zichzelf blijkbaar even te cool om de naam van zijn jutsu uit te schreeuwen. Altix kon daar zo slecht tegen dat zij het voor hem deed.
“CHIDORI!!” schreeuwde ze met een Sasuke-achtige stem en Suigetsu en Karin schrokken zich wild.
Maar Sasuke raakte Madara niet, hij vloog namelijk dwars door hem heen. Altix zuchtte. Hoe dom kon je zijn? De technieken van Tobi of Madara waren al duidelijk, de Rasengan, Chidori of wat voor aanval dan ook werkte niet op hem. Dat zou meneertje Sharingan nu onderhand wel moeten weten. En toch leek Sasuke verbaasd te zijn toen hij met zijn Chidori dwars door Madara heen vloog. Altix zuchtte nog dieper.
“Je weet dat die aanval niet op me werkt,” zei Madara met zijn vreemde stem. “Sasuke, je hebt gefaald met het vangen van de Eighttails. Het was een Substitution Jutsu.”
“Een wat?!” zei Sasuke boos.
Ja duh, dacht Altix. Is hij nou zo doof?
Ze zuchtte nu echt overdreven diep en kreeg een pijnlijke stoot van Karin.
“Een vervanging. Een Substitution,” herhaalde Madara kalm. “Ik wil eerst dat je deze zaak afrond. Jullie moeten naar het Land van Ijzer. Daar zijn alle Kage’s bezig met een vergadering. Ga erheen en krijg zoveel mogelijk informatie over de Eighttails Jinjuriki.”
“Da’s heel fijn,” mompelde Suigetsu. “Maar wij weten helemaal niet waar het Land van Ijzer is.”
“Inderdaad,” stemde Altix ermee in.
“Maar ik wel,” klonk opeens een lage, griezelige stem. Altix slikte en verstopte zich achter Jugo.
Uit de tak van de boom rees opeens een vreemd… Ding. Het was een groen, oester-achtig object en leek gesloten te zitten.
“Oh, Zetsu!” riep Altix opgelucht uit.
“Is dat Zetsu?” vroeg Karin verbaasd.
Altix knikte hevig. “Ga jij ons naar het Land van Ijzer brengen, Zetsu???”
Het oester-achtige ding opende zich en een half zwart, half wit persoon werd zichtbaar.
“Ja,” zei de duistere kant met zijn lage stem.
Altix fleurde op. “Eindelijk een aardig mens! Hey hey Zetsu, mag je witte kant mee, alsjeblieeeft??”
De witte kant van Zetsu lachte met zijn vage, hoge stem. “Oh, ik ben echt populair, zeg!”
“Niet onder de gehele Akatsuki, jij stommeling,” reageerde de zwarte Zetsu verontwaardigd. “Maar in ieder geval, dat was ik inderdaad van plan, Altix.”
Zetsu deed één of andere Jutsu en plotseling scheurde de witte kant van Zetsu zich los van de zwarte.
“Kom mee mensen!” riep de witte Zetsu uitbundig. “Naar het Land van Ijzer!”
“Oké!!” riep Altix vrolijk en ze sprong achter Zetsu aan.
“Kunnen we hem wel vertrouwen?” vroeg Karin toen, waarop Sasuke even naar Altix keek die achter Zetsu aan sprong.
“Nee, dat kunnen we niet,” zei hij, en toen sprong hij er ook achteraan.
“Ah, whatever,” mompelde Suigetsu. Hij, Karin en Jugo volgden ze ook maar.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.