Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 43.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:52

204

0

146



Deel 43.

Love story - Taylor Swift.

‘Jufrouw Podolsky, slapen doe je maar thuis in je bed, geef me nu maar eens het antwoord op deze vraag.’ Zegt mevrouw de Vrief. ‘Sorry mevrouw, eeuhm ik weet het antwoord niet.’ Zeg ik. ‘Let op Ella, je hebt je punten hard nodig.’ Zegt ze. Ik leg mijn hoofd weer op mijn bank, ik heb van heel de nacht geen oog dicht gedaan, Brooke had voor gesteld dat ik bij haar mocht blijven slapen, ze heeft me ook overhaalt om door te gaan met mijn party. Ik had veel zin om iedereen af te bellen, ik heb gisteren ook nog met mijn moeder gebeld, Pap is al weg, hij had dit al een tijdje gepland, maar waarom nu. Hij is nooit op zakenreis geweest, hij zat gewoon bij zijn nieuwe vriendin. Als de bel gaat, slof ik het lokaal uit. ik loop naar mijn kluisje, ik neem mijn boek van Duits en scheikunde eruit en slof dan weer naar het volgende lokaal. Onderweg bots ik tegen iemand op, ‘Gaat het wel?’ vraagt de stem. Ik zie een hand voor me, ik pak hem aan. ‘Sorry, ik had moeten uit kijken.’ Zeg ik. Ik pak mijn boeken op en loop dan verder, ik ben laat.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.