Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 44.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:53

237

0

170



Deel 44.

Let it rock - Kevin Rudolf.

‘Ik ben er!’ roep ik door het huis. Meteen komt mijn moeder aangelopen, haar ogen zijn dik en opgezwollen. Ik omhels mijn moeder, ‘Het spijt me.’ Zeg ik. Ik voel hoe ze met haar hoofd schud, ‘Het is niet jouw schuld, je had er alle recht tot toe, lieve Ella.’ Zegt ze. ‘Is het nog goed van het feest?’ vraag ik. ‘Ja natuurlijk, ik ga voor twee dagen bij mijn moeder logeren.’ Zegt mijn moeder. Ik knik. ‘Ik hou van je.’ Zeg ik. ‘Ik ook van jouw.’ Zegt ze. Ik loop samen met mijn moeder naar de keuken, na een halfuur gepraat te hebben gaan we eten. ‘Ik ga even een luchtje scheppen.’ Zeg ik. Ik doe mijn jas aan en pak Davina haar leiband, ‘DAVINA!’ roep ik. Niet veel later zit ik met Davina in het parkje. Ik ga me zetten op het bankje onder de eik terwijl Davina wat rond loopt. Na een half uur word het al donker. Ik loop samen met Davina weer naar huis toe. ‘Ik ben er weer.’ Zeg ik. ‘Ga je maar eerst douchen.’ Zegt mijn moeder. Ik knik en loop de trap op. Als ik gedoucht heb loop ik weer naar beneden, ik zet me in de zetel naast mijn moeder. We zien nog een film en dan is het al elf uur. ‘Ik ga slapen.’ Zeg ik, ik geef mijn moeder een kus en loop dan naar boven.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.