Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 45.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:56

329

0

156



Deel 45.

I hate everything about you - Three Days Grace.

'Mam, ben je klaar!’ roep ik door het huis. ‘Ja ik ben er.’ Zegt ze terug. Ik open de deur en loop naar de grijze Volvo op de oprijlaan. Ik ga me van voor zetten en niet veel later komt mijn moeder er bij. Eigenlijk is de auto van papa, of nee toch niet, papa kocht hem voor mama, dus hij is van mama. ‘Waaraan ben je aan het denken?’ vraagt mijn moeder. ‘Aan morgen.’ Lieg ik. Ik stap de auto uit en pak een karretje. Samen met mijn moeder loop ik de winkel binnen. ‘Pak maar wat je moet hebben.’ Zegt ze. Ik pak van alle soorten snoep, koekjes en loop dan naar de drank afdeling. Ik pak twee bakken Maes en drie bakken kriek, ik pak nog een pak water en een pak cola. Ik loop weer naar mijn moeder die nog steeds bij het vlees staat. ‘Heb je alles?’ vraagt ze. Ik knik en wacht dan tot als mijn moeder alles heeft. Als we betaald hebben loop ik de winkel uit. ‘Marjanne, Ella!’ roept iemand. Ik draai me om en daar zie ik Simone staan. ‘Simone, alles goed?’ vraagt mijn moeder. Ik zucht eens dit gaat een lang gesprek worden, ‘Mam zal ik anders alles al inladen?’ vraag ik. Ze gooit me de sleutel, ik draai me om en loop met het volle karretje naar de auto. Als alles is ingeladen, komt mijn moeder aan lopen. Ik stap in en mijn moeder ook. ‘Volgende week gaan we eten bij Simone thuis.’ Zegt mijn moeder. ‘Mij best.’ Zeg ik onverschillig. Als we thuis zijn help ik mee uit laden, alles voor morgen zet ik in het berghok. ‘Ik ben naar boven!’ roep ik. Ik loop de trap op, op mijn kamer zet ik mijn radio aan, ik leg de CD van Three Days Grace in. De muziek van mijn lievelingsgroep galmt door mijn kamer, ik doe mijn snickers uit en zet me op bed met mijn laptop.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.