Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 46.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 16:58

422

0

158



Deel 46.

If I were a boy - Beyonce.

'Nee mam, als er iets is bel ik beloofd.’ Zeg ik. ‘Geef me een knuffel.’ Zegt mijn moeder. Ik geef mijn moeder een knuffel en dan loopt ze de deur uit, oké nu heb ik nog een halve dag om alles klaar te zetten en me klaar te maken. Ik besluit om eerst mezelf maar klaar te maken, binnen drie uur is Brooke hier dan kan zij me helpen. Als ik net de badkamer wil in gaan hoor ik mijn gsm gaan. Ik loop naar mijn bed waar ik zie dat ik weer drie nieuwe berichten heb, ‘Happy B-day girl! xReno.’ Lees ik voor. ‘Ella,, een gelukkige verjaardag, Tante Madeleine.’ Lees ik weer. ‘Er is der eentje jarig, Kind ik hou van je, x Zara.’ Ik leg mijn gsm weer weg. Ik heb al van veel mensen een berichtje gekregen zelfs van Gustav, het zit me alleen dwars dat Tom niets gestuurd heeft, als hij maar komt. Ik stap het water in en zeep me in met de douchegel. Na een half uur begin ik aan mijn blonde haren, ik was ze twee keer en dan nog eens met spoeling en dan spoel ik ze uit. Ik droog me af terwijl laat ik het water weg lopen. Ik wind een handdoek om mijn haren en om mijn lijf. Ik loop mijn kamer in waar ik een blik op de klok werp half vijf. Ik heb ander half uur in bad gezeten. Ik open mijn kast en haal er een zwart rokje uit. Ik open mijn andere kant van de kast en pak een rood topje diep uitgesneden met touwtjes er uit. Ik loop weer naar de badkamer, waar ik mijn ondergoed aan doe en dan mijn kleren. Ik loop naar beneden waar ik alles al uit het berghok haal. Om kwart na vijf voel ik hoe iemand me vast pakt. Ik draai me om en daar zie ik Brooke staan. ‘Looking goed!’ roep ik naar der. ‘Kan ik helpen?’ vraagt ze. ‘Ja wil jij even alles aan de kant zetten, je weet wel hoe.’ Zeg ik. ‘Ga jij je maar verder klaar maken, ik maak iets om te eten.’ Zegt Brooke. Ik kijk eens op de klok en zie dat het al half zeven is. Ik doe mijn make-up en haar nog goed en loop dan naar beneden. ‘Hier een stuk pizza.’ Zegt Brooke. Ik pak het aan en eet het op, ik ben zo zenuwachtig alleen ik weet niet waarom. ‘Hij komt wel.’ Zegt Brooke. ‘Ik hoop het.’ Zeg ik stil.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.