Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 47.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:00

296

0

155



Deel 47.

Superhuman - Chris Brown.

‘ELLA!’ roept Brooke. ‘JA!’ roep ik terug. ‘KOM EVEN NAAR HIER!’ roept Brooke. ‘Ik ben zo terug.’ Zeg ik tegen de jongen waar mee ik aan de praat geraakte een halfuur geleden. ‘Wat is er?’ vraag ik. ‘Mijn pakje.’ Zegt ze. Ik zie hoe ze een zak voor mijn neus duwt, ik open hem en haal er een handtas uit die ik al heel lang wou. ‘WHAAAAA OMG dank je!’ roep ik naar mijn beste vriendin, ik vlieg haar rond der nek en loop dan weer naar de rest toe om mijn handtas te laten zien. Het is nu tien uur en er is al aardig veel volk. Ik loop naar de keuken om een sterker drankje te pakken. Ik loop weer naar binnen en ik word mee getrokken door een stel gasten. Ik ga samen met hun op de tafel staan, waar is Tom nu. Ik begin tegen Lukas aan te schuren. In mijn ooghoek zie ik hem grijnzen. ‘Ella hij is er.’ Zegt Zara die bij ons op tafel komt staan. Ik kijk naar de hal en inderdaad wie komt door de deur lopen, de gast die vandaag van mij zal worden. ‘Let’s party!’ roep ik naar Zara die met Viktor staat te dansen. Ik drink mijn drankje leeg en draai me dan om naar Lukas toe die me aan kijkt met een gigga grijns, ik lach eens onschuldig en begin dan alles te geven wat ik heb. Ik voel hoe Lukas geil word, ik voel het gewoon. ‘Damn Ella, Tom vind het niet leuk.’ Zegt Zara. Ik werp een blik op Tom die tegen de muur aanleunt met zijn ogen op mij gericht. ‘Hij wilt je!’ roept Zara naar me. ‘Als hij me wilt moet hij me maar komen halen!’ roep ik terug.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.