Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 49.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:07

447

0

167



Deel 49.

The final countdown - Europe.

Met een zucht laat ik me in de zetel vallen naast Holly. ‘Hoi!’ zegt die met een dubbele tong, meteen lig ik strijk. ‘Jij bent zat.’ Zegt ze weer met die dubbele tong. Man ze heeft gelijk door die gedachte begin ik nog harder te lachen. Ik kan niet meer stoppen, ik heb een cola nodig. Ik sta recht en loop naar de keuken waar ik mezelf een cola inschenk en hem in één keer op drink. ‘ELLA!’ hoor ik iemand roepen. Ik draai me om en daar komt Brooke aangelopen, ‘VERGEET JE NIET IETS!’ roept ze. Ik knik van dat ik het niet weet. ‘SPEECH!’ roept ze luid, meteen roept iedereen dat ik moet gaan speechen. ‘Ik haat jouw!’ sis ik naar Brooke. Ik ga op de tafel staan in de woonkamer de muziek word zachter gezet. ‘Ik weet niet wat zeggen. Wel eeuhm allemaal bedankt om te komen dank u voor de pakjes en nu verder feesten!’ roep ik. Iedereen begint verder te dansen, ik lach eens ik loop naar buiten toe. ‘Mooie speech.’ Zegt Tom die tegen de buitenmuur geleund staan. ‘Dank je.’ Zeg ik. Ik loop verder de tuin in waar er niemand is, ik ga op de schommelbank zitten, niet veel later zit Tom naast me neer. ‘Gelukkige verjaardag.’ Zegt hij. ‘Ik dacht dat je het nooit ging zeggen.’ Ik lach eens. ‘Zo slecht ben ik nu ook weer niet.’ Zegt hij. Ik kijk hem raar aan. ‘Jij slecht?’ vraag ik. ‘Ja, omdat ik je zoveel signalen gaf en ik je telkens weer kwetste.’ Zegt Tom. ‘Ow dat.’ Zeg ik. ‘Echt waar Ella het spijt me oprecht, ik wist niet wat ik voelde, of eigenlijk dat wist ik wel.’ Zegt Tom. Ik kijk hem aan. ‘Ik dacht dat als ik weer verliefd zou worden dat ik Gina dan te kort deed, dat ik der vergeten zou zijn, ik was bang dat de mensen dat zouden gaan denken, daarom dat ik het gevoel onderdrukte.’ Zegt Tom beschamend. ‘Welk gevoel?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘Het gevoel wanneer je bij me bent, het gevoel telkens als ik je zie, het gevoel dat ik krijg als je lacht, het gevoel dat verliefdheid heet, dat gevoel.’ Zegt Tom. ‘Weet je hoelang ik je dat al wilde horen zeggen?’ vraag ik. ‘Nee.’ Zegt Tom. ‘Lang geloof me.’ Zeg ik stil. ‘Ella, ik…’ verder kan Tom niet praten want ik hou het niet meer, mijn lippen plaatsen zich op de zijne, zijn armen rond mijn middel mijn handen in zijn nek. Mijn tong en zijn tong, een moment waar op ik maanden heb zitten wachten. ‘Ik hou van je.’ Zeg ik na onze kus. ‘Ik ook van jouw.’ Zegt hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.