Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 50.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:09

196

0

157



Deel 50.

Moi Lolita - Alizee.

Samen met Tom ben ik aan het dansen, het is ondertussen al bijna drie uur het meeste volk is weg. ‘Ga je morgen naar school?’ vraagt Tom. ‘Nee, men moeder heeft gezegd dat ze gaat bellen dat ik ziek ben.’ Zeg ik terug. ‘Wat is dat?’ vraagt er iemand rond mij. Meteen ren ik naar buiten, daar krijg ik een dejavu, ik voel hoe iemand een hand op mijn schouder legt, het is Tom. Zo snel als ik kan ren ik naar Brooke toe die op de grond ligt met een grote plas bloed rond haar, Bill houd haar vast, meteen sta ik stil één meter voor haar, de tranen lopen over mijn wangen, plots veranderd het beeld, daar ligt Gina met Tom, het exacte beeld van meer als een maand geleden. ‘ELLA!’ roept iemand. Gina veranderd in Brooke, ‘NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!’ roep ik. Ik laat me neer zakken naast mijn beste vriendin, niet Brooke. ‘Brooke, ik hou van je.’ Zeg ik stil. Ik word uit de weg geduwd door een paar ambulanciers. ‘Schat kom maar.’ Zegt Tom, ik begraaf mijn gezicht in zijn hals, hij weent ook. ‘Waarom?’ vraag ik. ‘Ik weet het niet.’ Zegt Tom stil.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.