Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 53.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:13

367

0

140



Deel 53.

Heartless - Kanye West.

‘Gaat het wel?’ vraagt Tom die naast me komt liggen. ‘Nee niet echt.’ Zeg ik. Ik draai me op mijn zij zodat ik met mijn aangezicht naar Tom toe lig. ‘Ga je me dan vertellen wat er je dwars zit?’ vraagt hij. ‘Het is niet dat ik het je niet wil vertellen, maar het ligt nogal gevoelig voor ons beiden.’ Zeg ik. ‘Probeer het toch maar.’ Zegt hij. Ik zucht even en begin dan met mijn verhaal. ‘Toen ik Brooke daar zag liggen, leek het alsof ik weer terug was op de plek van iets meer als een maand geleden.’ Zeg ik. Ik kijk even naar Tom, maar niets dat er op wijst dat ik moet stoppen. ‘Het was gewoon zo raar, waarom moest het nu juist gebeuren, op een feestje dat ik organiseerde, met een auto ongeval dat dodelijk moest zijn.’ Zeg ik iets overstuurder. ‘Toen ik op één meter van Brooke stond veranderde het beeld, Bill werd jouw en Brooke werd Gina, het was alsof ik er weer was. Ik voelde me opnieuw gebroken maar dan nog erger.’ Zeg ik en ik voel dat de tranen al weer over mijn wangen lopen. Ook Tom kijkt verdrietig, ‘Ik stop maar.’ Zeg ik. ‘Nee ga verder.’ Zegt hij. ‘Weet je het zeker?’vraag ik. Hij knikt. ‘Ik was zo bang dat ze dood zou gaan, in het ziekenhuis kreeg ik het weer dat beeld van Gina maar dan toen ze de lijkwagen werd in gedragen. Ik weet niet waarom ik het telkens weer zie, toen bij Brooke op de kamer kreeg ik het weer, ik voelde me telkens weer slechter. Ik kan er niets tegen doen, ze komen wanneer ze willen. Ik wil het niet meer zien.’ Zeg ik nu helemaal in schok. ‘Stil maar, het komt wel goed, je bent gewoon gechoqueerd.’ Zegt Tom. Hij slaagt zijn armen om me heen, ik lig nu boven op Tom, hij probeert me rustig te krijgen, het lukt. ‘Het komt goed.’ Zegt Tom. ‘Wil je bij me blijven?’ vraag ik. ‘Natuurlijk, schat dat moet je toch niet vragen, ik laat je nu echt niet alleen.’ Zegt hij. ‘Ik weet niet wat ik zonder jouw gemoeten zou hebben.’ Zeg ik stil.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.