Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 54.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:16

579

0

145



Deel 54.

Milkshake - Kelis.

Ik zet de wasmachine aan en loop dan weer naar de keuken, waar ik een glas water voor me inschenk. ‘Mag ik er ook één?’ vraagt Tom die de keuken in komt lopen. ‘Doe wat aan wil je?’ vraag ik. Raar kijkt hij me aan, ik geef hem zijn glas met water, ‘Ik word geil van je.’ Zeg ik als ik langs hem naar de woonkamer loop. ‘Anders ik wel van jouw.’ Fluistert hij in mijn oor. ‘Laten we eerst dit maar opruimen.’ Zegt Tom. ‘Ja goed idee.’ Zeg ik. Na een uur is alles op geruimd. ‘Ga jij je nauw maar douchen.’ Zeg ik tegen Tom. ‘Kom je niet mee?’ vraagt hij. ‘Jongens.’ Zeg ik stil en draai eens met mijn ogen. Tom verdwijnt de trap op en ik laat me neer vallen in de zetel, het is nu elf uur. Ik ben nog dood moe een kater heb ik niet, toen ik Brooke daar zag liggen was ik helemaal ontnuchterd. Mam komt pas laat deze avond terug. Straks ga ik maar langs Brooke in het ziekenhuis, of als ze al thuis is ga ik gewoon naar daar. ‘Waar zit jij met je gedachten?’ vraagt Tom die naast me zit. ‘Damn Tom laat me niet zo schrikken.’ Zeg ik. ‘Sorry schat, hoe moet ik het goed maken?’ vraagt hij. ‘Maak jij het middag eten dan ga ik me douchen, dat zou ik heel fijn vinden.’ Zeg ik. ‘Oké is goed.’ Zegt hij. Ik verdwijn de trap op naar boven. Ik pak een jeans uit mijn kast en een witte T-shirt met lange mouwen. Ik sluit mezelf op in de badkamer. Als ik klaar ben loop ik naar beneden, de geur van tomatensoep komt me tegemoet. Als ik de keuken in wandel zie ik hoe Tom de soep op tafel zet. ‘Net op tijd, eten is kaar.’ Zegt Tom. ‘Ruikt lekker schat.’ Zeg ik. Ik ga aan tafel zitten en Tom schept mijn bord vol, daarna gaat hij over me zitten. Ik pak een stukje brood en dop het in de soep. ‘Lekker.’ Zeg ik met mond vol. ‘Weet ik wel.’ Zegt Tom arrogant. ‘Meneer Arrogantie.’ Zeg ik. ‘Wanneer komen je ouders thuis?’ vraagt Tom. Damn dat had hij niet moeten vragen, maar hij kan het ook niet weten dat mijn ouders gaan scheiden en dat mijn vader nu bij een ander woont, ik word ongelofelijk kwaad bij de gedachte aan mijn vader. ‘Lief gaat het wel?’ vraagt Tom met een bezorgt gezicht. ‘Mijn moeder bedoel je.’ Zeg ik zonder enige emotie. ‘Wil je het me vertellen?’ vraagt Tom. ‘Ja je komt het toch te weten.’ Zeg ik, met de gedachte aan zaterdag toen Toms moeder en mijn moeder aan de praat geraakte, ze heeft het haar zeker verteld. ‘Mijn ouders gaan scheiden.’ Zeg ik verdrietig. ‘Waarom?’ vraagt Tom. ‘Donderdag toen ik thuiskwam stonden er koffers in de gang ik dacht dat het mijn vader was die net terug gekomen was van zakenreis. Alleen hij is nooit op zakenreis geweest, heel die tijd zat hij bij zijn nieuwe vriendin. Daarom gaan mijn ouders scheiden, ik wil mijn vader nooit meer zien.’ Zeg ik vol afschuw. ‘Schat toch, je hebt je moeder nog en mij en Brooke en Bill.’ Zegt Tom. ‘Ja inderdaad, ik vind het gewoon sneu voor mijn moeder.’ Zeg ik. ‘Ja maar ze komt er wel, zolang jij haar blijft steunen.’ Zegt Tom die over mijn arm wrijft. ‘Dank je.’ Zeg ik zacht. ‘Graag gedaan.’ Zegt hij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.