Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Boy I love you. » Deel 55.

Boy I love you.

31 mei 2009 - 17:18

225

0

177



Deel 55.

Right Round - Flo-Rida.

Samen met Tom loop ik het school binnen, met Brooke is alles weer goed, ook al moet ze nog een weekje thuis uitrusten. Gisteren ben ik haar gaan bezoeken en raad eens wie ik bij haar in bed aan trof,? Je raad het al niet, Bill. Ze zijn zo schattig samen, ook al beweerd Brooke dat er niets aan de hand is, ik weet wel beter. Ik pak Tom zijn hand vast, hij geeft me een liefdevolle blik waarbij ik meteen weg smelt. Terwijl we door de gangen lopen worden we na gestaard, het voelt goed. Tom doet mijn kluisje open en geeft me mijn boeken aan die ik de eerste twee uren heb. ‘Dank je.’ Zeg ik en geef hem een kus op zijn mond als beloning. ‘Graag gedaan liefje.’ Zegt hij, ik hou er van als hij koosnaampjes gebruikt. Hij doet mijn kluisje weer toe en dan zet hij me af bij het natuurkundelokaal. ‘Tot straks.’ Zeg ik, hij geeft me nog een klein kusje en vertrekt dan naar zijn eigen les. Met mijn hoofd in de wolken ga ik naast Zara zitten. ‘Jullie hebben het goed te pakken zeg.’ Zegt Zara die me grijnzend aan kijkt. Ik zeg niets maar kijk haar alleen maar blij aan, mijn gezichtsuitdrukking spreekt boekdelen en iedereen mag het weten, ik ben de gelukkigste mens op aarde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.