Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Kingdom Hearts » Nobody's Life » 16: Het monster ontstaat

Nobody's Life

5 aug 2015 - 20:21

261

0

273



16: Het monster ontstaat

Altix raakte buiten bewustzijn.

"Zo, dat zal je leren zo koppig te zijn," zei Hades terwijl hij zijn handen schoon klapte alsof de taak die hij zojuist had verricht hem zeer veel inspanning kostte.

Hij keek naar Altix. Ze was even niet meer te zien in de duisternis. Hades krabde op zijn hoofd. Normaal gesproken duurde dit niet zo lang...

"Joehoe, Altix?"

Altix bewoog niet.

"...Altix?"

Hades liep langzaam naar haar toe. De duisternis begon om haar heen te bruisen, en plotseling absorbeerde haar lichaam alle duisternis. Hades schrok.

"Wat de..?"

Altix zat nog steeds op de grond, haar hele lichaam zwart. De duisternis lekte door haar huid en kleding heen.

"Dit hoort helemaal niet zo te gaan!" riep Hades uit. "Wat gebeurt hier?!"

Plotseling opende Altix haar ogen. Ze waren felgeel en zielloos. Harteloos. Robotachtig draaide ze haar hoofd naar Hades wie een stukje terugdeinsde. Altix stond haperend en krakend op, de duisternis droop op de grond.

"Hey, hey Altix... Eh, hallo?" Hades slikte en zette een stap achteruit. Wat was er aan de hand..?

Even was het stil. Altix keek met haar felgele ogen naar Hades...

En opeens schreeuwde ze toen met een onmenselijk hoge, schelle stem. Ze vloog op Hades af, klaar om hem gruwelijk te vermoorden.

Gillend en net op tijd teleporteerde Hades zichzelf de troonzaal uit. De in duisternis verdronken Altix schreeuwde opnieuw. Al haar menselijkheid leek weggespoeld te zijn. Als een gewetenloos beest begon ze door de ruimte te rennen en op de muur te slaan en te schoppen. Als een monster in een kooi.

Ze leek ze alles kwijt te zijn. Ze was verloren.

Voor eeuwig verdronken in de duisternis...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.