Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 2.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

31 mei 2009 - 17:49

251

0

162



Deel 2.

Micheal Jackson.

Zenuwachtig zit ik in de auto op weg naar de plek waar we samen moeten komen. ‘Waarschijnlijk is er niemand uit België bij behalve ik.’ zeg ik om toch maar een uitvlucht te verzinnen om niet te moeten gaan. ‘Je kunt toch Engels en zo een ramp is het nauw ook weer niet.’ zegt Axel. ‘Wat als niemand me daar leuk vind, dan zit ik daar alleen.’ zeg ik hopen dat ze toch wat medelijden met me krijgen. ‘Lieve schat, wie kan jouw nauw niet leuk vinden.’ zegt Cas met een grijns. Zuchtend laat ik me tegen de rugleuning vallen het gaat toch niet lukken. Vandaag is het dertien februari, morgen beginnen de opnames, morgen zal ik ook voor het eerst Tom en Bill zien, niet dat het me interesseert ik ben niet echt een fan meer sinds ik Nel heb verloren heb ik Tokio Hotel zowat afgezworen, waarom daar ben ik nog steeds niet uit. Dus morgen beginnen de opnames en dan word die de dag erna uitgezonden. Denkend aan wat me te wachten staat, rijden we Duitsland binnen. Cas en Axel hebben veel plezier, ze weten dat Nel wou dat ik ging, dus ik kan hen er niet echt voor haten toch, ze doen gewoon wat Nel ook gedaan zou hebben. Maar als Nel er nu nog was zat ik hier nu niet te mokken, dan zat ik hier vol enthousiasme, ik zou nooit mijn eigenheid verloren zijn, ik zou nog steeds diezelfde Riley zijn als voor haar dood.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.