Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Dribs and Drabbles » Wat heb je met de spatel gedaan?

Dribs and Drabbles

13 aug 2015 - 1:29

289

2

234



Wat heb je met de spatel gedaan?

"Wat heb je met de spatel gedaan?" Tom kwam met een los handvat de woonkamer in zetten, er druppelde iets dik en kleverig vanaf.
Bills wangen en oren werden meteen rood. Hij durfde nauwelijks van zijn spelletje Candy Crush op te kijken.
Georg en Gustav kwamen net op dat moment van de wc af - niemand zei iets, niet de Kaulitzen die middenin hun moment van mysterie en schaamte zaten, niet de G's die gedacht hadden alleen wakker te zijn.
De bus kwam abrupt tot stilstand.
Alsof ze door Cerberus achterna gezeten werden, vluchtten Georg en Gustav de tourbus af.
"Nou?" vroeg Tom, die zijn neus ophaalde toen het goedje over zijn hand heen begon te druipen.
"Dat is niet wat je denkt dat het is," mompelde Bill bedeesd. Nadat hij zijn level beëindigd had, propte hij zijn mobiel in de zak van zijn broek. Daar nam hij rustig de tijd voor. Toen hij zich echter niet langer met iets anders kon bezighouden, keek hij op. "Het is vanille-ijs."
"Wat?"
"Ik wou... een ijsje bakken. Naja, frituren, maar we hebben geen friteuse dus-"
"En dat moet ik geloven? Ik weet heus wel hoe glijmiddel aanvoelt!'
Bills ogen sperden lichtjes open. "Dat is niet- Ik zou nooit- Proef er dan van?"
Even was Tom stil, dan bromde hij: "Als je me belazert..."
Net toen hij er aan likte, kwamen de G's weer binnen. Toms gezicht vertrok en hij gooide het handvat op tafel. "Dat is ranzig! Bill, hoe kon je me dat laten doen?!"
Gustav kleurde een hilarisch tomatenrood. "Dat is... eh, dat is eigenlijk van ons."
Georg knikte. "En de spatel ligt ook bij ons op de kamer..."
Deze keer was het aan de tweeling om van de bus af te vluchten.

Voor Juul. <3
&&. Dit was een war/prompt die zij ons op 't station gaf.


Reacties:


Bodine
Bodine zei op 13 aug 2015 - 1:24:
16+ -dies-


MoonRocker zei op 7 aug 2015 - 14:30:
DUS DEZE IS WÉL VAN JOU!
Maar omg, huilen van het lachen dit _0_

<3