Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 4.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

31 mei 2009 - 17:54

334

0

162



Deel 4.

Elvis Presley.

Met een zucht zet ik mijn twee koffers in de kamer dat ik toegewezen kreeg. Ik kijk eens rond, het meisje Amy geloof ik dat ze heet, zit met open mond naar de linnen lakens te kijken het groot hemelbed dat er staat, de grote venster waar door je veel licht binnen krijgt. Ik ben niet echt verbaast, mijn kamer ziet er ook ongeveer zoals dit uit. Daarnet toen we aan kwamen, was iedereen aan het flippen, damn hoe moet dat morgen zijn, en wat ik ook opmerkte was dat er achttien blondines zijn en ik en Amy zijn de enigste die dat niet zijn. IK leg mijn koffers open op het bed, waar ik en Amy alle bij in moeten slapen. Ik hang alles weg in mijn kast, de fotokader van mij en Nel zet ik op het nachtkastje. ‘Is het goed als ik hier slaap?’vraag ik aan Amy die druk bezig is met uitpakken. ‘Ja maakt mij niets uit.’ zegt ze en gaat weer verder met uitpakken. Als ik klaar ben besluit ik om maar eens op verkenning te gaan. ‘Ik ga even het huis bezichtigen.’ Zeg ik. ‘Vind je het erg als ik mee ga.‘ zegt ze. Voor een moment twijfel ik maar dan denk ik dat ik beter een vriendin maak dan vijanden dus, ik zeg ja. Onderweg verteld ze me dat ze uit Engeland komt en dat ze uit een grote familie komt, ze heeft drie broers en twee zussen, haar moeder is er niet meer en haar vader gaat gewoon zijn gang. Ze is ook fan van Tokio Hotel, wat had je anders gedacht, ondertussen vertel ik ook wat over mijn leven, we hebben nu hele het huis al gezien behalve de tuin. Als we de deur open doen, word er plots geroepen, dat we allemaal naar de hal moeten komen. Met een zucht stap ik samen met Amy naar de hal toe waar iedereen al bijna is. Wat is het nu weer ben ik nooit gerust hier.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.