Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Rock of Love: With the Kaulitztwins. » Deel 6.

Rock of Love: With the Kaulitztwins.

31 mei 2009 - 17:59

217

3

154



Deel 6.

George Bush.

Ik beland bij twee jaar geleden toen ik met Nel en Floor meedeed aan de Freepodium in school, we zingen Oops! I did it again van Britney. Alle drie in een latex pakje, met een grote zonnebril op, achteraf kregen we veel complimenten en ik nog het meeste van al, ze beschreven mijn stem als een engelenstem, ik heb er nooit wat mee gedaan, misschien is dat wat voor morgen. Ik zet me recht op bed en keek naar Amy die aan het dansen is met haar roze hoofdtelefoon op. ‘Wat luister je?’vraag ik, ze draait zich om. ‘Ik zoek een liedje om op te dansen, maar Sober van Pink dat is niet echt mijn ding denk ik, ik ga Britney doen wat denk jij?’vraagt ze. ‘Je hebt gelijk, Pink is niet echt een dansmuziek, zou ik dat zingen morgen?’vraag ik haar. ‘Doen, word echt prachtig.’ Zegt ze, en ze heeft me nog niet eens horen zingen, zeg ik in mezelf. Hoofdschuddend loop ik naar mijn tas die ergens in de hoek ligt, ik pak mijn IPod en boxen er uit en loop er mee naar buiten. ‘Ik ga oefenen.’ Zeg ik tegen Amy die verbaasd kijkt. Ik zie haar knikken en dan weer verder dansen. Oké en nu nog een plek vinden waar het stil is.


Reacties:


XxCutyXpiexX
XxCutyXpiexX zei op 6 juni 2009 - 19:23:
verder gaan :d het is leuk <3


MariTom
MariTom zei op 1 juni 2009 - 18:54:
Oehw, ik vind het leuk!
snel verder<3


lOveYouX
lOveYouX zei op 1 juni 2009 - 0:26:
verder