Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » You and me » Deel 21

You and me

31 mei 2009 - 20:24

1041

0

224



Deel 21

3 maanden gingen voorbij. Nora en Lies missen hun vriendjes enorm, maar vinden troost bij elkaar en in de lieve berichtjes, mailtjes en telefoontjes van de jongens. Jana en Nick sms’te ook regelmatig en het leek erop dat die 2 toch ook closer werden. Bij Tristan en Daphne was het anders, hij had haar lieve berichtjes gestuurd met wel duidelijke hints in, maar zij wou die niet zien. Het feit dat ze haar hart afsloot voor hem toonde gewoon dat ze hem echt graag had, maar zichzelf probeerde te beschermen. Tristan zou echt moeite moeten gaan doen om door te dringen tot haar hart, maar uiteindelijk zou het dat wel lukken, daar was iedereen (behalve Daphne zelf)overtuigd van. Lies was ondertussen alweer helemaal genezen en ook Anke was uit het ziekenhuis ontslagen. Ze woonde eigenlijk niet zo ver van Nora af en ze was nu ook een goede vriendin geworden van iedereen. Het was begin december, de examenperiode begon over een paar daagjes.
[i]2 dagen later:[/i]Ik vloog in Joe’s armen, wat had ik die sterke armen gemist. Ik drukte een kusje op zijn lippen en nog eentje en nog eentje dat uiteindelijk een lange kus werd. “Ik heb je gemist.”¯ Zei ik. Joe plantte zijn lippen weer op de mijne als antwoord. Ook rechts van ons stonden Lies en Kevin in elkaar verstrengeld. Het was vrijdagavond 10 uur, we hadden samen besloten om onze liefjes hier op de luchthaven te komen halen om hen daarna mee naar huis te nemen en nooit meer los te laten.
De papa van Lies had ons gebracht en zat nog steeds in de auto te wachten. Met zen vieren kropen we op de achterbank, Lies op Kevins schoot en ik zo dicht mogelijk tegen mijn lieveling aangedrukt. “Jullie hebben precies allemaal schrik van mij.”¯ Lachte Lies’ papa toen hij naar de lege zetel naast hem keek, maar we hadden de jongens zo gemist dat we niet anders konden dan hen voelen, ruiken, vasthouden, kussen en knuffelen. Een dik half uur later werden Joe en ik bij mij thuis afgezet. Het was ondertussen al bijna half 12, iedereen sliep en het was donker in de woonkamer. Joe zetten zijn spullen neer en tilde me op zodat ik mijn benen om zijn lichaam kon slaan. “Zelfs in de pikkedonker ben je beeldschoon.”¯ Zei hij lief. “Jij bent ook niet mis hoor.”¯ Zei ik lachend voor ik mijn lippen op de zijne drukte. Ik voelde zijn tong in mijn mond glippen en zijn handen onder mijn topje verdwijnen terwijl die van mij door zijn haar wroetten. Oké, dit was best wel opwindend. Helemaal in de donker, alleen wij tweeën, complete stilte op onze smakgeluidjes na en Joe die me ondertussen voorzichtig in de zetel neerlegde en op me kwam liggen. Mijn handen gleden nu ook onder zijn T-shirt en die dan hem waren overal over mijn lichaam. Ik kuste hem waar ik maar kon, zijn lippen, zijn wangen, kin, hals en een stukje borstkas als ik zijn T-shirt een beetje naar beneden trok. “Gaan we niet naar boven?”¯ vroeg ik, “stel dat mijn ouders wakker worden ik zou niet graag hebben dat ze ons zo zien.”¯ “Oké.”¯ Joe stond op en nam me uit de zetel. Ik lag zalig in zijn armen. “Moeten je spullen niet mee?”¯ vroeg ik. “Nee, ik breng die morgen we naar boven.”¯ Toen we boven waren gingen we gewoon verder waar we beneden gestopt waren. Joe’s T-shirt lag al snel op de grond en die van mij volgde iets later ook. Ik taste met mijn lippen zijn borstkas af en ging met 1 vinger over de rand van zijn boxershort die iets boven zijn broek uit kwam. Ik zette me wat rechter en voelde Joe’s handen naar mijn bh sluiting gaan. “Mag ik?”¯ vroeg hij. Ik knikte. Teder prutste hij het slotje open en liet zijn handen over mijn lichaam glijden zonder maar een seconde mijn lippen te lossen. Toen ik weer op mijn rug lag en Joe bovenop me, zakte zijn handen af naar de knop van mijn broek, maar met een schok besefte ik dat dit niet verder kon. Hoe leuk ik dit ook vond en hoe graag ik ook verder zou gaan, het kon niet. “Joe, we mogen dit niet doen.”¯ fluisterde ik eigenlijk tegen mijn zin. Hij keek me een beetje geschokt aan en iets later leek hij door te hebben wat ik bedoelde. “Ho, die stomme ring toch.”¯ Hij rolde van me af en legde zich naast me neer, kijkend naar de ring. “Ik wou dat ik die gelofte nooit had gedaan.”¯ “Nee zo mag je niet denken, je hebt die gelofte gemaakt en daar is niets aan te veranderen. Ik vind het echt heel mooi van je dat je dat hebt gedaan.”¯ “Als de ring er niet zou geweest zijn, zou je dan…?”¯ vroeg Joe. Ik knikte, ik moest niet vragen of hij er ook voor klaar was geweest dat wist ik, dat voelde ik gewoon. “Maar, ik hou van je en ik wil die band met je delen.”¯ Vertelde hij me. “Ik hou ook van je, maar ik weet dat we die stap ooit wel kunnen zetten en dan zal het fantastisch zijn. Die band kunnen we ook hebben zonder seks. We kunnen ook andere dingen doen… en we hebben vannacht misschien geen seks gehad, maar ik denk wel dat we een bepaalde stap hebben gezet.”¯ Ik nam zijn hand vast en bewonderde zijn ring. “Ik wil er ook één.”¯ Zei ik uiteindelijk. Joe keek me vragend aan. “Je weet toch dat dat een grote stap is? Je kan er niet op terug komen.”¯ “Ja, dat besef ik, maar mijn besluit staat vast. Mijn eerste keer wil ik met jou beleven en het maakt me niet uit dat ik daarvoor dan nog lang zal moeten wachten.”¯ “Oké, als jij het wilt, dan gaan we morgen voor jou een geloftering kopen.”¯ “Zullen we nu maar eens gaan slapen dan?”¯ vroeg ik. “Als het moet, maar je hoeft geen topje aan te doen hoor.”¯ Zei Joe met een smekend stemmetje. We deden onze broeken uit en ik ging lekker dicht tegen Joe liggen. Ik voelde zijn lichaamswarmte tegen mijn lichaam en viel in slaap op het ritme van onze ademhalingen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.