Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 7

Listen to your heart

6 okt 2008 - 22:33

217

4

160



Hoofdstuk 7

Als ik merk dat ik al een hele tijd in Bill's ogen kijk wil ik er eigenlijk niet mee stoppen. Ik blijf gewoon staren. Tot ik merk dat Bill's ogen dichterbij komen. Vlug trek ik mijn gezicht weg 'sorry' verontschuldigd bill zich meteen 't'is niets t'is gewoon' 'te vroeg' maakt hij mijn zin af. Ik knik 'gewoon nog niet klaar' zeg ik starend naar mijn voeten. Layla wat ben je dom! DOM kind vloek ik in mezelf. 'ik euh ga maar is. Ik zie je dan morgen' zegt Bill en staat recht. Kijk wat je nu gedaan hebt Layla! je hebt hem weggejaagd. Zeg ik tegen mezelf. Ik knik maar en begeleid vill naar de deur. Hij geeft me een kus op de wang en een kleine knuffel. Ik wou dat hij me een langere knuffel gaf. Als Bill de deur achter zich dichtgetrokken heeft begin ik op de muur te slaan. Alsof het allemaal de muur zijn fout is. Hoe kon ik zo dom zijn! Ik smijt mezelf wel honderden verwijten naar mijn hoofd. Na een dik halfuur mezelf verwijten loop ik naar de badkamer. Nog steeds kwaad op mezelf. Ik doe mijn haar en make up en vertrek naar mijn vriendinnen voor een namidagje fun. Hopelijk kan ik dan mijn misstap van daarnet vergeten.


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:20:
EUUHmm,, hij heeft toch een blauwtje gelopen?? of zit ik nu heel verkeerd te denken?? ,,
nja,, gaat heel snel verder lezen,, maar heeft geen tijd,, heeft morgen 2 heeeelleee moeilijke pw's AAAAARRRGGGHH!!!


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 17:01:
ocharm, vermoord ze haar eigen half omda ze een 'blauwtje heeft gelope'
arm arm schaap
Kuss.


Laine
Laine zei op 7 okt 2008 - 6:58:
*moet eigenlijk haar tas inpakken en zich aankleden*
*typt vrolijk door*
HIJ IS LEUK!!!
verder!!!


ananas
ananas zei op 7 okt 2008 - 6:54:
oooh Cool!!
ik wil ook een knuffel!!
srr ben een beetje hyper vandaag ><
maar hij is ubber MOOI
wil je snel verder?
kan echt niet wachten!