Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Inner wolf » Hoofdstuk 1

Inner wolf

30 aug 2015 - 20:54

307

0

261



Hoofdstuk 1

Heej leuk dat je mijn verhaal leest, ik hoop dat je het leuk vind! Laat pls een reactie achter😘

Ik loop naar buiten en hoor mijn vader nog zeggen 'wees voorzichtig Talin'. 'Ik ben al 17 pap', roep ik terug. Ik loop verder door en wanneer ik weet dat mijn vader me niet meer kan horen, ren ik verder. Op een gegeven moment stop ik. Dit is wel ver genoeg, hier is nooit iemand. Ik span mijn spieren aan en voordat ik het weet ben ik een bruine wolf. Een wolf waarvan niemand het bestaan weet, maar die wel altijd een deel van mij zal zijn. Ik kijk naar beneden, naar de bladeren waar ik dadelijk over zal rennen. Ik adem de frisse lucht. Dan begin te rennen. Wat vogels schrikken en vliegen weg. Na ongeveer een half uur gerend te hebben stop ik. Beter ga ik terug. Ik wil niet dat mijn vader ongerust word. Het is jammer dat ik niet nog wat langer in het bos kan blijven. Het bos is sinds dat ik op mijn 16e voor het eerst veranderde in een wolf een soort van mijn tweede thuis geworden. Op een rustig tempo ren ik terug tot ongeveer het punt waar ik transformeerde in een wolf. Ik verander weer terug en ren een stukje. Daarna loop ik verder. Ik open de deur van ons huis en roep 'pap ik ben thuis'. 'Ah daar ben je' hoor ik vanuit mijn vaders kantoor. 'Kan je even komen?' Zegt mijn vader. 'Uhm ja natuurlijk' zeg ik. Ik loop naar mijn vaders kantoor en vraag me af waarom hij me vroeg te komen. 'Morgen komen een paar mannen van mijn werk'. Uhm oké? 'Ik vroeg me af of je dan samen met ons zou willen dineren'. 'Ik zou het leuk vinden mijn dochter aan ze voor te stellen'. Oké zeg ik. Eigenlijk heb ik er totaal geen zin in maar ik kan eigenlijk geen nee zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.