Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Dreamaudition (PAUZE) » فاتحة (Proloog)

Dreamaudition (PAUZE)

30 aug 2015 - 23:16

234

6

358



فاتحة (Proloog)

Image and video hosting by TinyPic

Het is echt mooi langs de Molenbeek. De wilgenbomen buigen zich ver over het stroompje en hun verkleurde herfstbladeren zeilen langzaam het water in. Als kleine scheepjes drijven ze weg. Het is koud en helder weer. De zon schijnt krachtig en toch ruikt het voor het eerst dit jaar naar sneeuw. Ik maak Chico's lijn los en laat hem gaan. Ikzelf adem een paar keer diep in en uit. Dan kijk ik uitgebreid om me heen. Een stuk verderop, waar het grasveld eindigt, zie ik nog twee andere wandelaars met een hond, maar de afstand is zo groot dat ik het wel kan wagen. Ik gooi mijn haren naar achteren, schudt twee keer mijn hoofd, neem de juiste houding aan en begin te zingen. Luid. Enthousiast. Als een ster. Ik begin te dansen. Ik raap een stok op uit de berm en gebruik die als microfoon. Ik voel me geweldig. Ik zing 'I feel the shining sun', alle drie de coupletten. Als ik klaar ben, slinger ik de 'microfoon' zo ver ik kan weg over het gras. Chico blaft van vreugde en ik schiet in de lach. Zo eenvoudig en zo mooi kan het leven zijn! Chico komt met de stok terug gedraafd.
,,Braaf!” Zeg ik. ,,Braaf.” Ik aai hem over zijn nek. Dan gooi ik nog een keer. Ook een tweede hond vliegt achter de stok aan.
,,Luigi!” Ik draai me om. Daar staat Calum.


Reacties:

1 2

5sosxx
5sosxx zei op 4 sep 2015 - 19:05:
nice i'm in


LoveMichael
LoveMichael zei op 4 sep 2015 - 19:00:
i'm in


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 4 sep 2015 - 18:59:
nice


xHiimacookie zei op 3 sep 2015 - 7:19:
IKKAH LEZEN


Nynlufx
Nynlufx zei op 31 aug 2015 - 8:19:
Leuk :3 I'm in girl