Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I'll be OK » I'll be OK

I'll be OK

12 okt 2008 - 11:52

443

3

134



I'll be OK

Regendruppels blijven maar op het raam kletteren. Net zoals mijn tranen om mijn gevoelige, roze huid. De lucht ziet grauw. Behalve daar, daar achterin. Het is helderblauw, enkele witte schapenwolkjes versieren de eindeloze lucht. Dagenlang zit ik al voor mijn raam, alleen, met niemand. Hopend dat ik aan de andere kant ben. De kant waar de zon schijnt, waar alles goed is. Waar alles en iedereen lacht. Lachen. Een vreemd gevoel, een vreemd idee. Ik ben vergeten hoe. Maakt dat mij vreemd? Waarschijnlijk. Ik ben verdwaald, verdwaald in mijn eigen wereld. Mijn tranen blokkeren de weg voor mijn ogen. De weg naar de blauwe hemel. Toch blijf ik mezelf overtuigen dat het goed komt met mij. Met mij, met mij komt het goed.

When you're down and lost along the way
Oh just tell yourself
I'll, I'll be ok



Regen lijkt harder te druppelen. Ik hoop dat de raam stevig genoeg is. Het kleine, bruine tv'tje zet ik aan. Muziek vult mijn oren. Op de rand van het bed staar ik naar de spiegel. Een onbekend meisje staart terug. Donkerbruine haren hangen slap langs haar gezicht, ogen zijn grauw. Geen enkele lichtjes, wangen zijn ingevallen. Ik word gek van de spiegelbeeld. Ik laat me achterover op het bed vallen, een zucht ontsnapt. Ongeintresseerd kijk in naar het sneeuw op het beeldscherm, een glas Whiskey in mijn handen. Een klein bodempje bedekt de onderkant. Een lege fles ligt op de groene vloerbedekking. Een laatste slok verdwijnt in mijn keel. Het helpt niet eens. Niets helpt. Een lege plek aan mijn zijde. Een plek dat gevult hoort te zijn. Hij zou mij moeten troosten, mij naar de blauwe lucht brengen, maar uitgerekend dit weekend niet. Alcohol helpt niet. Het verzacht niet, integendeel. Toch blijf ik mezelf overtuigen dat het goed komt met mij. Met mij, met mij komt het goed.

When you're down and lost along the way
Oh just tell yourself
I'll, I'll be ok


Tranen stromen over mijn wangen. De weg ben ik kwijt. Ik ben verdwaald. Verdwaald op de weg naar het goede. Tranen blokkeren de weg voor mijn ogen. Alles is wazig, zolang die tranen erzitten. Ik veeg ze weg, gooi water in mijn gezicht. Zie helder. Één mondhoek gaat moeizaam omhoog. Ik staar in de spiegel, naar het proces. De andere hoek gaat mee naar boven. Parelwitte tanden verschijnen. Grote blauwe, kalme ogen kijken mij rustgevend aan. Ik heb mezelf overtuigd dat het goed met mij komt. Met mij, met mij komt het goed.

When you're down and lost
And you need a helping hand
When you're down and lost along the way
Just try a little harder
Try your best to make it through the day
Oh just tell yourself
I'll, I'll be ok



Reacties:


MarloesCHAOS
MarloesCHAOS zei op 11 okt 2008 - 23:52:
WHOA moooi ! ;D
leuk/mooi liedje ook :']


Luzifer
Luzifer zei op 7 okt 2008 - 17:57:
Heel mooi!!
Xx


WhippedCream
WhippedCream zei op 7 okt 2008 - 17:18:
WOW!! mooi!
ik wist niet eens dat je nog met een ander verhaal bezig was!
verder!!