Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » make me feel alive (shatter me) » [14.09.2015][Glee] Avonden in het Hard Rock Hotel

make me feel alive (shatter me)

14 sep 2015 - 23:06

475

2

281



[14.09.2015][Glee] Avonden in het Hard Rock Hotel

Het maakte niet uit of ze heel de dag op hun respectievelijke hotelkamer hadden liggen niksen of een meest interessante zaterdag hadden meegemaakt: elke avond begaven Marc Evans, Eleanor Fabray, Keaton Hummel en Olivia Lopez zich naar de bar op de gelijkvloers waar ze Eric Puckerman zouden treffen, die hen gratis drankjes bereidde evenredig met hoe cool hun verhalen waren.
Soms betekende dat Marc die schaapachtig toegaf dat hij heel zijn vrije dag verkwanselt had aan spelletjes spelen—waarop hij maar een mager biertje toegeschoven kreeg.
Soms betekende dat Eleanor die nog stiller was dan gewoonlijk, omdat ze helemaal níets te vertellen had.
Maar zelfs als de twee blondjes teleurstelden, was er altijd de hoop dat Keaton en Olivia, beste vrienden sinds de jongen aangekomen was en het meisje hem met een golfkarretje door het hotel vervoerd had, iets cool hadden gedaan.
Als de twee samen op pad waren, kwamen er meestal brokken van.
En geweldige verhalen.
Daarom keek de barman met verwachtingsvolle ogen naar de twee leden van het gezelschap die een zonnebril droegen. Binnen. Dat kon maar één ding betekenen—Hummel en Lopez die samen dronken waren geweest?
Verhaaltjestijd!
Keaton duwde zijn zonnebril omhoog, zijn hazelnootbruine haar in, en likte zijn tong langs zijn lippen voor hij van wal stak: “Onze avond begon toen Liv voorstelde dat we haar skateboard gingen inbreken.”
Waarop Olivia verderging: “Terwijl Keaton zich nergens op waagt zonder zijn bloed te vervangen door alcohol, dus toen hebben we room service gebeld.”
“Alleen zijn we niet meer van de telefoon af geweest.”
“Volgens mij hebben we room service tien keer gebeld, als ’t al niet meer was.”
Tot daar toe was het nog best een standaard verhaal; ze hadden een avond een paar weken geleden met z’n vijven op Erics kamer gezeten en om de beurt hadden ze naar één van de medewerkers gebeld om er een grap mee uit te halen; Finn Hudson, Rachel Berry, de Smythes… Het was een goede avond geweest.
“We belden naar een kapelletje om ons huwelijk vast te leggen. Jullie zijn allemaal uitgenodigd, trouwens,” grinnikte Keaton, die beschreven servetten uit zijn binnenzak haalde en ze uitdeelde.
Olivia krabde in haar donkere haren en grijnsde. “Ze begrijpen wel niet waarom en lesbienne en een homo willen trouwen, maar…”
Tegelijkertijd haalden ze hun schouders op.
Op dat moment ging Keatons telefoon over. Hij nam op, antwoordde de vragen die aan de andere kant gesteld werden met een frons en een stiekeme glimlach, en hing toen op. Alsof het het normaalste van de wereld was, zei hij: “Dat was de CDC.”
Centers for Disease Control and Prevention?”
Olivia’s ogen werden groot. “Ooooohja. Dat was ik vergeten.”
Marc, Eleanor en Eric riepen in koor: “Watwatwatwat?”
“Nou… We probeerden een zebra te importeren. Die staat blijkbaar nu op het vliegveld.”
Eric schudde bulderend zijn hoofd. “Dit is waarom jullie mijn favorieten zijn.”
Hij haalde een fles champagne uit de koelkast, liet de stop eruit knallen, en overhandigde de fles.
De twee duivelskinderen waren onoverwinnelijk.


Reacties:


xNadezhda zei op 16 sep 2015 - 18:16:
Hier moest ik om lachen. Die zebra, wtf. <3


Bodine
Bodine zei op 15 sep 2015 - 12:08:
Dus dit is van, respectievelijk, Sam, Quinn, Kurt en Santana? Uit m'n hoofd? Oh, en Puck.
Meh. Ik zal altijd een zwak hebben voor Puck.

Hahaha, oh wat leuk! Hahaha. Ik wil ook zulke vrienden. Bc. Stories. ^^