Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Hide and Seek » Get me outta here, Cuz my eyes are burning from these silly tears.

Hide and Seek

1 juni 2009 - 18:59

332

4

186



Get me outta here, Cuz my eyes are burning from these silly tears.

Aivy sluit haar handen om het tralies, terwijl ze ziet hoe de 2 kleerkasten van de bewakers weer weg lopen. Een traan vind zijn weg naar beneden , en ze voelt hoe haar benen beginnen te trillen.
Ze hoort hier niet te zijn. Ze heeft niks gedaan.
Aivy veegt een pluk haar uit haar gezicht en draait zich dan om.
2 ogen staren haar arrogant aan ,maar Aivy trekt zich er niks van aan.
Ze laat zich op 1 van de bedden vallen , en begint zenuwachtig te pulken aan de oranje overal die ze verplicht aan had moeten doen.
'Kap daarmee' snauwt een blonde meisje , haar celgenootte, haar toe.
Aivy draait haar hoofd naar het meisje toe en neemt haar goed in zich op.
Haar lange blonde haren ,waren in een staartje vastgebonden , en ze had een grote kras over haar wang lopen.
Haar nagels waren afgebeten ,en ze had een tattoo op de binnenkant van haar pols.
'Gwen' las Aivy in de zwarte inkt.
'Kun je het zien?' vraagt het meisje dan.
Snel draait Aivy haar hoofd weg.
Het meisje zucht even , en Aivy kan horen dat ze ook gaat liggen.
'Hoe heet je?' hoort ze het meisje dan vragen.
'Aivy' mompelt Aivy.
'Gwen' antwoord het meisje terug.
'Wat heb je gedaan ,Aivy?' wil Gwen weten.
Even zwijgt ze.
'Niks' zucht ze dan.
Gwen grinnikt. 'Je zit dus voor de lol in de bak' stelt ze sarcastisch vast.
Aivy draait haar hoofd opnieuw naar Gwen toe, maar antwoord niet.
Dan duwt ze zichzelf omhoog en begint een plukje van haar bruine haren om haar vinger te wikkelen.
Ze is nooit goed geweest in stil zitten ,en niks te doen hebben ,maar in de gevangenis kun je niet veel anders doen.
Ook Gwen zet zich nu recht , maar in tegenstelling tot Aivy blijft zei wel stil zitten.
'Je went er wel aan. Aan de rust.' zegt Gwen dan.
Aivy knikt afwezig en sluit dan haar ogen.
Een harde knal doet haar opschrikken, en vlug opent ze haar ogen weer.
'Er viel waarschijnlijk wat om' stelt Gwen haar gerust.
Aivy reageert niet , maar Gwen weet dat ze haar wel gehoort heeft.


Reacties:


EmoCookie
EmoCookie zei op 27 aug 2009 - 23:58:
snel verder ^^
xx


Celene
Celene zei op 23 juli 2009 - 21:15:
Een jeugdgevangenis is helemaal niet zoals je het beschrijft. Een jeugdgevangenis is juist heel erg chill. In ieder geval wel de jeugdgevangenis die ik ken. Daar krijg je zakgeld en mag je tv kijken en playstationen. Je zit ook niet in een hok met tralies of zo. Je hebt gewoon een eigen kamertje die 's nachts op slot word gedaan.
Maar in ieder geval, apart van dat gezien, is je verhaal erg interessant. Je beschrijft de personages leuk en het is ook leuk om te zien dat er zo'n groot verschil zit tussen beide meisjes. Ga zo verder!


Moiitjx33
Moiitjx33 zei op 21 juli 2009 - 17:37:
Ö verder gaan
xx


PerfectDoll
PerfectDoll zei op 2 juni 2009 - 16:59:
Snel verder
<3