Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen] » Goudlokje

Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen]

20 sep 2015 - 17:22

160

0

265



Goudlokje

Eenmaal binnen verscheen er opeens een skelet voor haar. Het skelet had rode ogen en een gouden pantser, vier zwaarden en geen vriendelijke blik.

“Hoi Goudlokje!” zei Yuna veel te blij. “Het spijt me het te zeggen, maar ik ben hier niet gekomen voor jou.”

Het vreemde skelet schreeuwde monsterlijk en haalde uit met zijn zwaard.

“Oh neen, doe het niet,” zei Yuna op emotieloze toon. “Ik heb nog een heel leven voor me.”

Ze schoot vuur op hem af, en ‘Goudlokje’ deinsde terug.

“Grappig,” zei Yuna, “je zou niet verwachten dat skeletten zoals jijzelf bang zijn voor vuur. Wat kan het vuur nou nog wegbranden bij jou? Jij hebt al lang geen vlees meer.”

Het monster keek beledigd.

“Het spijt me, Goudlokje. Maar ik spreek de waarheid.”

Ze schopte het skelet in zijn kruis en hij stortte in.

“En ook dat hoort geen pijn te doen bij jou,” mompelde Yuna terwijl ze naar het stervende skelet keek. Toen haalde ze haar schouders op en zette haar tocht voort.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.