Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen] » Bokoblins

Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen]

25 sep 2015 - 18:53

217

0

261



Bokoblins

Er was niet veel te zien in de hel, en al helemaal geen Heilig Vuur. Yuna verbaasde zich hier enorm over en bleef maar praten over dat ze zeker wist dat het niet lang meer zou duren voor ze de groene vlammen aan de horizon zouden zien. Toen Kandata mompelde dat er niet eens een horizon was, reageerde Yuna niet.

Voor de voeten van Yuna rezen plotseling vervloekte Bokoblins op uit de grond.

“AAAH!!” gilde Yuna. “Bokoblins!”

De monsters staken hun armen uit naar haar, en Yuna zwaaide met haar arm en schoot een straal vuur tegen het hoofd van één van de Bokoblins. Het monster viel achterover op de grond.

“Zo, dat zal je leren!” lachte Yuna.

Auron sprong naar voren, trok zijn zwaard en sneed de hoofden van de rest van de Bokoblins er met één zwaai af. De hoofden rolden over de grond en Kandata staarde met open mond naar Auron en Yuna.

“Jullie hebben hier wel ervaring mee,” mompelde hij.

“Correct,” zei Auron. “Wij hebben genoeg gevaren gade geslagen–”

Met een domme schreeuw gleed hij uit over wat bloed dat langs de oever lag, en hij verdronk opnieuw in de rivier.

“Dat scheelde niet veel,” zuchtte Kandata. “Genoeg Gevaren Gade Geslagen. Dat zijn te veel g’s in een zin.”

Auron kwam weer tot leven en was vergeten wat hij nu wilde zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.