Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen] » Bloed

Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen]

25 sep 2015 - 18:54

199

0

275



Bloed

Yuna wreef in haar handen. “Nou, laten we dan maar doorgaan! Het graan heeft de orkaan doorstaan door…”

“AAAAAAH!!!”

Bloed kwam het land op, alsof het leefde, leek Kandata vast te grijpen en trok hem de rivier in. Hij verdronk.

“WAT WAS DAT?!?!” schreeuwde Yuna verschrikt. “SINDS WANNEER KAN BLOED UIT ZICHZELF BEWEGEN?????”

“Het beweegt niet uit zichzelf,” zei Kandata, die weer was verschenen met een uiterst chagrijnige blik op zijn gezicht. “Iemand bestuurt het.”

Yuna ademde overdreven diep adem, zette een frons op haar voorhoofd en ging weer eens met haar vingers langs haar kin. Ze wilde blijkbaar duidelijk maken hoe goed ze wel niet aan het nadenken was, en Auron rolde met zijn ogen.

“Bloed dat bestuurd wordt,” zei Yuna tegen zichzelf. “Bloed… Dat bestuurd wordt. BLOED…. Dat bestuurd wordt. B-L-O-E-D. Bloed.”

Ze knipte in haar vingers. “Natuurlijk! Satan haat ons en daarom laat hij het bloed bewegen.” Ze knikte hevig. “Er is geen andere mogelijkheid!”

Uit de rivier steeg weer bloed omhoog, en dit keer leek het op Yuna af te willen gaan. Met een vreemde klank in haar stem gebruikte ze vuur om het terug te stoten.

“Yuna… Als vuurstuurder had ik wel wat meer van je verwacht,” echode het plotseling door de hel.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.