Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen] » Amon

Groen Vuur [Waarschijnlijk De Meest Vreemde Crossover-Fic Die Je Ooit Zult Lezen]

25 sep 2015 - 18:55

209

0

294



Amon

Auron schrok en legde zijn hand op zijn zwaard voor het geval dat, en Kandata piepte even en verstopte zich achter hem.

Yuna trok haar wenkbrauwen verontwaardigd op.

“Nou zeg,” mompelde ze geïrriteerd. “Ik ben nog geen één keer verdronken, in tegenstelling tot die zondaars.”

“Ik ben een zondaar,” ging de stem verder, hij was laag en beangstigend, bijna dreigend, “en ik ben ook nog geen enkele keer verdronken in dit.. Bloed.”

“Hoe is ’t mogelijk, gek!”

“Hoe dat mogelijk is? Yuna.. Het verbaast me dat je nog geen idee hebt..”

Uit de schaduwen stapte een man met een verontrustend masker. Het duurde dan ook maar een seconde voor Yuna zich realiseerde dat ze hem kende.

“AMON?!?!” schreeuwde ze uit.

“AMON???” piepte Kandata, hij verstopte zich onder Aurons jas.

“AMON!!!!” gilde Yuna weer, en ze sprong in Aurons armen.

“Dat is mijn naam,” zei Amon met een luide stem. “Welkom in de hel!”

Kandata tilde Aurons jas op en stak zijn hoofd naar buiten. “Hey eh.. Wie is Amon eigenlijk?”

Yuna keek naar beneden vanuit Aurons armen. “Dat is een bloedstuurder!! En één van de gevaarlijkste ook!”

Auron kreeg een spastisch trekje aan zijn oog en liet Yuna op de grond vallen. Hij trapte Kandata onder zijn jas vandaan (wie vervolgens de bloedrivier in vloog en opnieuw verdronk) en zuchtte diep.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.