Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine. » Queen of hearts

You know that voice in your head? Well, it's not yours, it's mine.

7 okt 2008 - 17:31

336

2

206



Queen of hearts

'Oké, ik begin!' riep Jackie blij uit. Dat kind stuiterde zo'n beetje de hele kamer door.
'Heb je iets in je reet gestoken ofzo?' vroeg ik Jackie met een ongelofelijk dom gezicht.
'Nouhouuu!' zei Jackie. Ik grijnsde. Meestal gebruikte ze die opmerking tegen mij, maar zoals altijd -als ik haar met hí¡í¡r verzinseltjes terugpakte- kon ze het niet uitstaan. 'En ik wil alsnog beginnen!'
'Wat jij wil,' zei ik verveeld. We waren net een halfuur bezig geweest om die kaarten te vinden. Opruimen was niet de sterkste kant van Jackie. En aangezien ik dezelfde genen had; de mijne ook niet. Jackie pakte de kaarten en schudde ze door elkaar. Toen pakte ze er eentje uit.
'Moeten we dit nou echt doen?' vroeg ik. 'Het is toch al wel duidelijk?'
'Nog één keer en dan ben ik er echt helemaal van overtuigd.'
'Kom maar op dan,' zei ik. Jackie keek op de kaart.
'Harten vrouw,' gaf ze aan me door.
'Queen of hearts!' zei ik.
'Zó zei ik het niet!' zei Jackie verontwaardig.
'Nee, maar geef toe. Harten vrouw klinkt niet. We zijn geen boeren! Maar... laat die kaart nu eens zien!' Jackie keerde de kaart om en ik zag het plaatje van de harten vrouw. Ik besefte me dat dat al jarenlang mijn lievelings- én gelukskaart was. 'Hee Jack...'
'Ja?' Ik voelde de grijns om mijn lippen krullen
'Zullen we mam eens gaan testen?' vroeg ik en mijn grijns werd kwaadaardiger. Jackie begon ook te grijnzen en alsof er een startschot was gegeven, sprintten we naar buiten.
'Mam! Mam! Mí¡í¡í¡í¡m!'
'Ik hoorde je de eerste keer al hoor, schat!' zei ze. Ik grinnikte.
'Ja, maar dat maakt niet uit.' Ik keek Jackie aan. 'Oké, hier komt ie dan. Waar denk jij als eerste aan bij een man?'
'De seks,' Jackie en ik grinnikten. 'De gesprekken,' zei ze toen.
'De seks?' fluisterde Jackie.
'Bedoel je de gesprekken in bed?' vroeg ik. Mijn moeder werd langzaam rood.
'Moeten jullie geen huiswerk maken?'
'Mama! Waarom verpest je ons goede humeur nu weer?' riep ik verontwaardigd uit.


Reacties:


xRainbow
xRainbow zei op 12 nov 2008 - 19:01:
Suppeer leuk man! Echt fantastisch !
Hahaa. Wel grappig. Kunnen ze kijken wat iedereen denken ! Wil ik ook wel. Maar alleen als ik het nodig vind hoor.

xx


WhippedCream
WhippedCream zei op 11 okt 2008 - 12:06:
HIIH,, lol,, m'n moeder zou dat hoop ik nooit denken,, en anders zou ik denk ik gaan kotsen, ,, stel je eens voor,, je moeder, met een man ,, Hea, nou kun je valsspelen met poker!!