Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Kidnapped with the person of my nightmares » deel 5

Kidnapped with the person of my nightmares

1 juni 2009 - 19:30

336

0

186



deel 5

‘Lowietje, een cognac’ start ik het gesprek met de barman.
‘En voor mij een biertje.’ Voegt Vletter er aan toe.
‘Opnieuw een vastgelopen zaak?’
‘Zoiets, twee jongeren ontvoerd, waaronder een bekende popster. We hebben daarnet een brief gekregen van de ontvoerders. Ze vragen 1 000 000 € losgeld. Dus we zitten een beetje vast, ja. En jij? Nog iets speciaal meegemaakt?’ normaal zou hij nu iets moeten zeggen dat ons kan helpen.
‘ Ja, nu je erover begint. Vandaag kwam er een vrouw langs, ze was compleet over haar toeren. Haar make-up was uitgelopen, haar kleren waren besmeurd met de zwarte brei van haar mascara. Op het eerste zicht zou je denken dat ze was aangerand, maar dan begon ze te vertellen. Ze zei dat haar man haar had bedrogen, ze had hem deze morgen ontdekt met een andere vrouw in haar eigen bed…’ Lowietjes verhaal verdwijnt in het geroezemoes in het café. Normaal moet ik hier een antwoord in vinden.
Ze zei dat haar man haar had bedrogen, ze had hem deze morgen ontdekt met een andere vrouw in haar eigen bed…
‘Man’, ‘bedrogen’, ‘ontdekt’… bedrogen!
‘Lowietje, je bent geniaal! Kom Vletter, we moeten weg!’
Vlug rijden we terug naar het politiekantoor. Ik vraag aan Adel of hij de beide gezinnen wil opbellen.
‘Waarvoor?’
‘Ik heb een plan!’
* Een beetje later*
‘beste ouders en broer..’
‘kuhkuh’
‘En kleine zus, ik ben daarnet op een schitterend idee gebotst dat we kunnen gebruiken als oplossing voor die brief. We gaan ze bedriegen!’
Bill pov.:
Samen met mijn moeder en Gordon wandel ik terug naar huis. Die De Kok kijkt te veel naar politieseries! Nu heeft hij een ingewikkeld plan samen gesteld voor 20 april. In de plaats dat we gewoon betalen! Dan weet ik zeker dat ik Tom levend terug zie, als hij het daar overleefd ten minste! Ik heb van de ouders van die Frouke gehoord dat ze Tokio Hotel haat..

Eenzaam en vermoeit kruip ik in mijn bedje.
Dit wordt mijn eerste nacht zonder Tom…


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.