Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Back to Skyloft ~ The Legend of Zelda: Skyward Sword » Back to Skyloft ~ 12

Back to Skyloft ~ The Legend of Zelda: Skyward Sword

27 okt 2015 - 17:00

285

0

203



Back to Skyloft ~ 12

TWEEDE DEEL

"Ben jij Loena?"

Loena draait zich om. Een man met een rood pakje en een brief loopt op haar af.

"Ja dat ben ik," zegt Loena. "Hoezo?"

De man geeft haar de brief.

"Deze brief is generatie na generatie overgegaan. Ze zeiden dat op deze dag, op dit tijdstip, er een meisje hier zou staan. En het is waar!"

Loena kijkt naar de brief. "Dank u wel. Ik zal hem straks lezen."

De rood geklede man loopt weer weg met de rest van zijn post.

Hm, da’s vreemd.

Loena gaat terug naar huis. Ze loopt haar huis binnen.

"Nou, jij bent snel thuis Loena!" roept haar moeder.

Loena knikt. Voor haar moeder is ze nog niet eens 5 minuten weggeweest, voor zichzelf 4 dagen. Loena gaat snel naar haar kamer. Ze opent de brief.

"Beste Loena (als je deze brief tenminste vindt),

Ik ben nu 72, waarschijnlijk ben jij nog net zo jong als dat je was toen je wegging van Skyloft. Ik vond je erg aardig en heb je nogal gemist. Maar er is zoveel gebeurd toen je weg was! We zijn allemaal op de oppervlakte gaan wonen, ik was op zoek gegaan of ik je ergens kon vinden.. Maar jij was natuurlijk naar je eigen tijd. Deze brief is generaties overgegaan en nu heeft hij je eindelijk gevonden. Ik leid een leuk leven hier op de oppervlakte. Ik hoop dat jij dat ook doet! Ik hoop je echt nog eens te zien. Waarschijnlijk zal dat nooit meer gebeuren maar toch kan ik hopen! Die ruit die je trouwens op je hand had.. Wat was dat? Ach ja, je kunt me er nu geen antwoord meer op geven. Bedankt voor het lezen van deze brief!

-Fledge.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.