Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » The Legend of Zelda » Back to Skyloft ~ The Legend of Zelda: Skyward Sword » Back to Skyloft ~ 15

Back to Skyloft ~ The Legend of Zelda: Skyward Sword

27 okt 2015 - 17:07

451

0

223



Back to Skyloft ~ 15

“We gaan al aardig vooruit,” zegt Ghirahim tevreden.

Hij kijkt naar Loena’s hand. “Wacht eens..”

Hij trekt haar hand naar zich toe en legt zijn andere hand er weer op.

“Hm..” zegt hij. “Je handen zweten, Loena. En dat betekent toch nog angst hè?”

Loena knikt nerveus. “Sorry, maar op deze manier maak je het alleen maar erger."

Ghirahim laat haar hand los. Snel trekt Loena haar hand terug.

“Ahem.. Dus,” zegt Ghirahim. “Is er misschien iets wat ik voor je kan doen?”

Loena denkt na. Weggaan, denkt ze. Ze voelt zich ongemakkelijk. Maar ze zegt het niet.

“Uh..” zegt ze. “Ik.. Weet het niet..”

Ghirahim krabt op zijn hoofd.

“Is het niet zo dat je een brief gekregen hebt?” vraagt hij.

Loena pakt de brief van Fledge uit haar broekzak.

“Deze brief is van Fledge..”

Ghirahim zucht. “Dus.. Is er echt niets wat ik voor je kan doen?”

Loena kijkt op. “Ik zou Fledge nog 1 keer willen zien.. Is dat mogelijk?”

Ghirahim lacht. “Of dat mogelijk is? Natuurlijk! Ik ben nog steeds de Demon Lord, weet je nog? Maar ik kan je maar 24 uur terugsturen, en na die 24 uur moet je precies op dezelfde plek staan als waar je stond toen je net arriveerde!” zegt hij. “Dus, naar wanneer wil je teruggaan? Naar toen je net weg was of een poosje later?”

Loena denkt even na. “Wat dacht je van.. Op de dag van de Wing Ceremony? Die keer met die tornado..”

Ghirahim wrijft in zijn handen. “Oh, die dag herinner ik me nog als de dag van gisteren! Goed, ik stuur je terug naar Skyloft. Maar vergeet niet om goed te onthouden waar je staat als je arriveert! Daar moet je namelijk weer gaan staan als de 24 uren voorbij zijn. Anders kun je nooit meer terug komen..” zegt hij.

Loena knikt. “Dat.. Zal ik onthouden.”

Even twijfelt ze. Zal ze Ghirahim, de Demon Lord wel vertrouwen? Ze legt nu wel haar leven in zijn handen! En hoe kan ze weten of Ghirahim haar echt nog wel terugbrengt naar huis?

“Maar wacht..” zegt Loena. “Hoe.. Weet ik zeker dat je me wel weer terugstuurt naar huis?”

Ghirahim grijnst. “Je zult me toch moeten vertrouwen.” zegt hij. “Als je me niet vertrouwt, gaat het om hoe graag je Fledge weer wil zien. Voor hem ben je namelijk al 2 jaar weg..”

Loena kijkt verschrikt op.

“Je kunt me dit keer echt vertrouwen,” zegt hij zo betrouwbaar mogelijk.
Loena slaat snel haar ogen neer. Ghirahim zucht.

“Ik.. Vertrouw je,” zegt Loena dan.

Ghirahim slaat zijn handen tegen elkaar. “Oké, mooi zo. Dan stuur ik je bij deze terug naar Skyloft!”

Opeens ziet Loena een flits en dan wordt het zwart..


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.