Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

7 okt 2008 - 18:03

350

1

158



Bill Kaulitz, You'll be my last destination.

-Ruby pov-

Ik kijk naar beneden. Een bed met een meisje in, een jongen die huilt en het meisje haar hand vast houd. Ik kijk beter. Ik schrik. Dat.. dat meisje ben ik! De jongen zegt iets tegen het meisje. Vaag hoor ik zijn stem, maar net goed genoeg om te horen wie het is. Het is Bill. Mijn beste vriend, mijn alles. ‘Bill!’ roep ik. Hij reageert niet. Hoort hij me niet? Ik kijk om me heen. Naast me hangt een licht. Hé? Een licht? Die hangen toch aan een plafond? Ik voel me ligt. Zweef ik? Onder me zit Bill nog steeds. Tuurlijk zweef ik! De deur van de kamer gaat open, maar niemand reageert. Een wit licht. Ziet Bill dat ook? Ik zweef naar het licht. Net of het me dwingt. Een zwarte schim. Ik schrik. ‘Wie is daar?!’ roep ik in paniek. Wat is dit allemaal?! ‘Stil maar, Ruby. Ik ben Hailey.’ Ik kijk haar raar aan. ‘Ik ken jou niet.’ zeg ik eigenwijs, terwijl ik mijn armen over elkaar sla. ‘Kom eens mee.’ Hailey trekt me aan mijn arm mee. ‘Kijk.’ Ik volg Hailey haar vinger. ‘Waaw.’ zeg ik zacht. ‘Inderdaad. Luister Ruby. Hier gaan mensen heen als hun tijd gekomen is..’ begint Hailey. De deur naar de mooie plaats valt met een klap dicht. ‘Voor jou is de tijd er nog niet, Ruby. Je moet terug. Terug naar Bill, Jenny, Tom. Naar iedereen die van je houd.’ zegt Hailey. Ik protesteer. ‘Ik wil niet terug! Ik wil naar die prachtige plek, achter de deur.’ Hailey schud haar hoofd. ‘Enkel als jou tijd gekomen is. Kijk dan Ruby. Kijk naar Bill! Hij heeft je nodig.’ Hailey heeft gelijk, ik moet terug naar Bill. In trage stappen loop ik de witte gang uit. ‘Ga maar. Ik wacht hier op je. Mij zie je opnieuw als je tijd gekomen is.’ zegt Hailey met een glimlach. Ik draai me om en loop de gang uit. Ik zweef niet meer. Ik lig neer. Ik draai langzaam mijn hoofd. Vaag zie ik iemand zitten. ‘Bill.’ zeg ik met een schorre stem.


Reacties:


NoaRock
NoaRock zei op 8 okt 2008 - 17:05:
Aaah... wat lief... wat mooi... kVind dit echt geweldig