Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » When We Met-Calum Hood » 07

When We Met-Calum Hood

21 nov 2015 - 16:02

260

6

416



07

Image and video hosting by TinyPic

Calum Thomas Hood

,,En Nola wat vond je ervan?'' Ik neem een slok water terwijl ik haar afwachtend aankijk. ,,Cool jullie zijn echt goed.''
,,Thanks, kan jij eigenlijk een beetje zingen?''
,,Wat?''
,,Ik vraag je of je een beetje kan zingen.''
,,Geen idee.''
,,Zing eens wat.''
,,Wat hier? Naha nee.''
,,Waarom niet?''
,,Waarom wel?''
,,Voor mij?'' Ik trek een pruillip en kijk Nola met grote puppieogen aan. ,,Nee!''
,,Alsjeblieft?''
,,Nee Calum! En nu houd je godverdome je mond over zingen!''
,,Okay.'' Nog voordat Nola verder iets kan zeggen trek ik haar in een knuffel. Ook al kennen we elkaar net een paar dagen voor mij voelt het alsof ik haar al maanden, zelf wel jaren, kennen. Ik weet niet hoe maar ik voel me gewoon zo vertrouwd bij haar. Ze is leuk, lief, aardig en zeker niet verkeerd om aan te zien. Maar wat ik toch denk ik het beste vind is dat ze me gewoon behandeld, ik ben gewoon Calum Hood en niet Calum Hood DE bassist van five seconds of summer. Zodra ik haar loslaat kijkt ze me met rode wangen aan en zijn haar ogen groot. ,,Ik eh ga maar eens kijken bij Luke en Ashton.'' Fuck nee. ,,Zal ik je anders gitaar leren spelen?''
,,Whut?''
,,Luke vertelde dat toen je klein was het graag wou leren maar nooit hebt geleerd. Zal ik het je leren?''
,,Okay.'' Ik pak haar hand en neem haar mee naar een hele andere kant dan waar Luke en Ashton of een make out sesion hebben of misschien elkaar wel aan het fucken zijn. Mijn basgitaar neem ik mee waarna ik het haar rustig leer.

Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 27 nov 2015 - 22:27:
niceeeee


5sosxx
5sosxx zei op 27 nov 2015 - 22:25:
cute


LoveMichael
LoveMichael zei op 27 nov 2015 - 22:23:
lashtonnnnn


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 22 nov 2015 - 21:18:
Lashton af


Anne
Anne zei op 21 nov 2015 - 17:24:
Nola en Calum are in love! <3
Nola zal het niet snel toegeven, dus duurt nog wel even met die twee haha