Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Queen | Harry Styles » The Queen 7

The Queen | Harry Styles

26 dec 2015 - 22:45

526

0

143



The Queen 7

Weer zoent Harold me. Nee, zegt één stem in mijn hoofd. Ik duw hem weg. En draai me zo snel als ik kan om, bijna totaal nutteloos natuurlijk, maar het valt te proberen. Ik hoor Harold achter me al zuchten. Gauw maak ik de deur open en zorg dat ik de kamer uit ben. Okay Dana, van welke kant kwam ik? Kansloos. Voordat ik kon beslissen van welke kant ik kwam voelde ik al een hand op mijn schouder. Ik draai me geschrokken om. Gelukkig geen gestoorde koning voor mijn neus. Maar de zeurende bediende. 'Mevrouw White, zal ik u naar uw kamer brengen?' Zo, hij blijft kalm, ook al werd zijn hele gezicht net een tomaat. Ik wist eigenlijk niet wat te zeggen tot dat ik Harold zag verschijnen in de gang. 'Ja graag.' Ik probeerde niet naar Harold te kijken, wat dus zeker mislukte. 'Wat gaan jullie doen?' Harold's stem vulde de kamer. Iets wat me gemakkelijk liet voelen, maar tegelijke tijd zo gek maakte. De bediende draaide zich om en stond nu met zijn rug naar me toe. Als ik nu wist welke kant ik op moest had ik zo weg kunnen rennen. Maar ik wist niets. Ik hoorde de bediende tegen Harold praten, en voelde Harold's ogen op mij brandde. Waarschijnlijk is hij woedend van binnen, had hij me al lang willen vermoorden, maar dat kon niet want met wie zou hij dan moeten trouwen? Alles wat hij kon deed hij niet. Hij bleef alleen naar kijken tot ik terug keek en toen glimlachte hij zachtjes naar me. En hij knikte alleen toen de bediende klaar was met zijn verhaal. De bediende draaide zich om en seinde me om mee te lopen. Meteen schrok ik wakker uit mijn gedachtes en volgde de bediende snel. Na een paar gangen staan we alweer voor mijn kamer, wat mij wel verbaasd want ik dacht dat het bijna wel het hele paleis was wat er tussen zou moeten zitten. De bediende loopt weer weg. En ik loop mijn kamer in. Tot mijn verbazing zit Nina in mijn kamer. 'Dana!' Haar stem klinkt ook verbaasd. 'Hey.' Ik ga naast Nina zitten op het bed. 'Wat doe je hier?' Vraag ik aan Nina. Ze kijkt naar beneden. Dat zegt toch nooit iets goeds of wel? Langzaam begin mijn hart wat harder te bonken. 'Nou, Dana....' Nina kijkt nu op. Haar ogen verraadden niets, wat mij best irriteert. 'Koning Harold hé?,' Weer houdt ze een korte pauze. 'Hij is niet wie hij zegt dat hij is.' Met een onzekere glimlach kijk ik naar Nina, neemt ze me nou in de maling? Nina slikte, en keek weer weg. Zeg nou iets Nina! 'Ik was dus aan het schoonmaken maar ging een verkeerde gang in, en,' Nina snikte zachtjes, voorzichtig legde ik mijn hand op haar schouder. 'Daar was-ie, de echte-' Nina stopt met praten zodra twee grote voeten naar binnen stappen. 'Wegwezen.' Zijn stem klinkt nu al geirriteert. Nina staat op en loopt weg. Harold komt naar me toe lopen. 'Waar hadden jullie het over?' Hij neemt met zijn handen mijn gezicht vast zodat ik niet naar beneden kan kijken.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.