Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fight against my own name » Proloog

Fight against my own name

26 dec 2015 - 23:01

193

1

226



Proloog

Heeey fafictioners :) Dit is mijn eerste fanfiction! Ik kan waarschijnlijk nog wat leren dus reacties zijn welkom;)

Een bliksemflits verlicht de donkere hemel en de donder die daar op volgt rolt door de kletsnatte straatjes. water spat op als zwarte dameshakken er met een snelle vaart overheen rennen. De natte haren van de vrouw hangen in lange slierten over haar met regendruppels en tranen bedekte gezicht. De vrouw draagt in haar armen een baby. Ze fluistert lieve en geruststellende woordjes tegen de kleine baby. Er verschijnt een kleine wijk. De vrouw houd haar pas in en stopt bij een klein maar leuk huis. Bij de deur hangt een bordje met:"fam. Valentine." De vrouw legt haar baby op de stoep. De in doeken gewikkelde baby begint, zodra de vrouw haar loslaat, te huilen. De vrouw legt een kaartje op het huilende kind en wil weglopen, maar draait zich vervolgens om om haar geliefde kind nog een keer vast te houden. Een rivier van tranen verlaat haar oog en ze jammert zachtjes. Dan legt ze de inmiddels slapende baby weer op de stoep. Ze haalt diep adem en drukt de deurbel in en rent de wijk uit. Het verbaasde gezin pakt de nu weer huilende baby op en doet de deur dicht.


Reacties:


hpyasmine12
hpyasmine12 zei op 1 jan 2016 - 17:30:
Wow.. Triest.. snel verder