Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fight against my own name » 1. A stranger in my house

Fight against my own name

27 dec 2015 - 10:51

385

1

205



1. A stranger in my house

De zon laat haar warme stralen schijnen over Greenville. De gordijnen gaan open en er verschijnt een slaperig gezicht. Ze kijkt naar de kwetterende vogels en de vrolijks zoenende bijen. Ze pakt haar dagboek, waar met grote letters:" Amber Valentine" op staat. Ze leest wat ze gisteren heeft geschreven en kauwt op haar hondenpen. Haar moeder roept haar naar beneden. Ze pakt haar ochtendjas en loopt naar beneden. Als ze de deur opendoet zit haar vader al te ontbijten. Ze eet ook wat en hoort haar broertjes de trap afkomen. Ze gaat snel weer naar boven om zich klaar te maken voor de dag. Als ze weer beneden is, pakt ze een boek en gaat lezen. Ze leest een half uurtje tot er op de deur geklopt word."teddy, doe jij open?" Haar kleine broertje loopt naar de deur en doet hem open.

Pov. Amber
Ik hoor aan zijn stem dat hij schrikt. Er wordt zacht gefluisterd. Het is zo zacht dat ik het niet versta. Maar ik versta mijn broertje wel." M-mijn z-zus zit i-in de wo-woonkamer." De tussendeur gaat open en er komt een man binnen met lang, wit-blond haar. Hij had ook een soort cape aan. Ik besef dat ik dezelfde kleur haar heb. Hij zegt tegen mij:"goedemorgen, amber." Ik kijk hem aan en hij zegt:"is het goed dat ik een stoel pak, Amber?" Ik knik zachtjes en mijn broertje teddy haalt mijn ouders bij het zien van mijn gezicht. De man kijkt mij in de ogen aan en zegt:"weet jij wie ik ben, Amber?" Ik schud mijn hoofd. De man grinnikt en zegt:" ahhh, daar komen je ouders." Mijn ouders komen de trap af en herkennen de man blijkbaar. Mijn vader zegt:"L-Lucius. I-ik dacht
D-dat je P-pas mor-morgen zou k-komen." Ik kijk naar de man die blijkbaar Lucius heet en vraag:" wie bent u precies." Lucius zegt:" hebben je ouders dat nog niet verteld?" Bij het woord "ouders" maakt hij een haakjes-gebaar. Ik kijk naar mijn ouders en vraag:" wat is er?" Ik ben bang en dan veranderd op de en of andere manier het weer. Het was net nog lekker zonnig en nu bliksemt het. Lucius kijkt mij aan en zegt:"Amber, het spijt mij dat je dit van mij moet horen, maar ik ben je echte vader. Je bent een Malfidus."


Reacties:


hpyasmine12
hpyasmine12 zei op 1 jan 2016 - 17:32:
AAAAAAAAAAHHHHHH

ik wist het al maar toch maakte ik hardop een schrikgeluidje. Ben echt supersuper benieuwd wat nu! En o, stel je voor dat Lucius ineens bij jou op de stoep staat, je ouders met een achteloos gebaar weergeeft en zegt ik ben je vader.....