Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Fight against my own name » 2. New home?

Fight against my own name

27 dec 2015 - 10:52

367

1

199



2. New home?

Pov. Amber.
Ik zit op mijn kamer en huil mijn kussen nat. Ik heb mijn tas al ingepakt. Nadat Lucius had verteld dat ik zijn dochter ben, heeft hij besloten dat ik nu met hem meega naar "huis". Ik mocht niet eens afscheid nemen van mijn andere ouders en mijn vrienden. "Amber, kom je nog?" Ik pak mijn tas en sleep me moeizaam naar beneden. Ik geef mijn "ouders" een kus en loop achter Lucius aan. Als we buiten zijn, zegt Lucius:" pak mijn arm." Ik schrik van zijn toon en pak zijn arm. Het voelt alsof er een haakje bij mijn navel zit, en daar nu hard aan getrokken word. Het volgende moment staan we bij een prachtige villa. Ik kijk eerst met bewondering naar het gebouw, maar sta daarna voorover gebogen in een van de struikjes mijn ontbijt te lozen. Lucius neemt mij weer bij de arm en neemt mij mee naar "maison Malfoy." Als we binnenkomen, zie ik dat de hoofdkleur zwart is. Er zit een vrouw bij het haardvuur. Lucius fluistert dat dat mijn moeder is. Ik loop langzaam op de vrouw af en kuch even. De vrouw draait zich om en haar adem stokt even. Dan staat ze op en geeft mij een knuffel. Ik ben even verbaasd maar dan knuffel ik terug. We staan even in een innige omhelzing en dan laat de vrouw los en zegt:" Ow, Amber. Je weet niet hoe erg ik je gemist heb. Ik heet trouwens Narcissa." Ik kijk mijn moeder aan en vraag dan:" waar is mijn kamer, dan kan ik mijn spullen daarin zetten." Narcissa brengt mij naar mijn kamer en ik ga op mijn bed zitten. Ik denk bij mijzelf:" is dit mijn nieuw leven?"

Pov. Narcissa
Ik roep Lucius nadat ik Amber naar haar kamer heb gebracht. Hij komt eraan en ik gebaar naar de banken rond het haardvuur. We gaan zitten en ik val meteen met de deur in huis. "Lucius, moeten we tegen haar liegen, of meteen open kaart spelen?" "Narcissa, we kunnen haar best vertellen dat we haar in eerste instantie veilig wilde hebben vanwege de heer." "En... En dat andere?" "Lieve Narcissa, dat komt nog wel. Dat ontdekt ze zelf wel."


Reacties:


hpyasmine12
hpyasmine12 zei op 1 jan 2016 - 17:33:
OMIJNGOD snel verder