Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 5.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

23 jan 2016 - 9:42

690

0

234



5.

Toen Draco klaar was, liep hij naar Miranda toe die nog steeds op de bank zat ondanks dat het al 12 uur was. Ze sliep half. Draco liep zachtjes naar haar toe en gaf haar een kus op haar mond. Ze schrok wakker en kroop in het hoekje van de bank. Toen ze zag dat het Draco was voelde ze zich opgelucht. ‘Wil je dat nooit meer doen’ zei ze met een woeste blik terwijl ze het lachen moest in houden. ‘Sorry?’ Miranda lachte. ‘Me zo laten schrikken’ ‘oow, sorry, nee zou het niet weer doen’ zei Draco verlegen. Ze begonnen beide te lachen. Draco gaf haar nog een kus op haar mond en liet haar weer los. Ze pakte met haar rechter hand zijn linkerhand en met haar Linkerhand pakte ze zijn trui vast, trok hem naar haar toe en ze deed haar ogen dicht. Ook hij deed zijn ogen dicht.. Ze begon met te zoenen. Hij opende haar mond en ze voelde zijn tong met de hare spelen. Zij beantwoorde het en hij lachte. Ze ging iets meer op de bank liggen zodat Draco op haar ging liggen. Daar lagen ze dan, op de bank in de leerlingen kamer van Zwadderich. Draco streelde haar wangen. Ze moest er van lachen maar ze pakte de draad snel weer op. Ze streelde zijn arm. Hij had vlinders in zijn buik die hij dit jaar steeds meer krijg. Opeens hoorde ze voetstappen. Draco stopte de tongzoen en keek over de bank. Het kon hem eigelijk niks schelen. Hij sloot zijn ogen en zoende haar weer. Ook Miranda deed weer mee. Het was Kwast. ‘Draco?’ zei hij geschokken. Draco haalde weer zijn tong uit haar mond, keek haar aan, zuchte en stond op. Ook Miranda stond op met een blos op haar gezicht. ’Uhm….’ stammelde Kwast die omstebeurt van Draco naar Miranda keek. ‘Uhm’ zei hij nog een keer. ‘Wat?’ vroeg Draco nogal geërgerd. ‘Ik uh, ik ga maar weer slapen’ zei Kwast snel, hij draaide zich om en liep zo snel als die kon naar zijn slaapzaal. Toen Kwast weg was konden ze het lachen niet inhouden. Toen ze uitgelachen waren, hoorden ze iemand voor het portret gat het wachtwoord zeggen en het portret gat zachtjes open gaan. Miranda en Draco keken elkaar geschrokken aan en renden de trap op. Toen ze boven waren bij de slaapzaal gaven ze elkaar een afscheid kus. Draco kon het niet laten om een tongzoen te geven en deed dat dus ook. Miranda deed hetzelfde en trok zich toen los, gaf hem een luchtkus en liep toen snel haar slaapzaal in. Draco begon te blozen en liep ook snel de slaapzaal in. Hij deed snel zijn schoenen uit en ging op bed liggen. Hij deed alsof hij sliep. Opeens hoorde hij de deur van zijn slaapzaal open gaan waardoor hij schok. Hij deed doorzichtjes zijn ogen een stukje open en keek wie het was. Het was Sneep. ‘Wat moet Sneep hier’ dacht Draco. Snel deed hij zijn ogen weer dicht. Professor Sneep ging alle bedden langs en keek of ze sliepen. Draco lag gespannen te wachten tot ze weggingen maar dat gebeurde niet’. ‘AAAAAUUUUU!’ hoorde Draco opeens. Hij schrok nogal waardoor zijn ogen open gingen. Snel deed hij zijn ogen weer dicht in de hoop dat niemand het gezien heeft. Sneep liep de slaapzaal uit naar de overkant. ‘Wat is hier aan de hand’ zei hij net iets te hard waardoor en meer mensen in de slaapzaal wakker schokken. ‘Ik had een nachtmerrie en ik stootte mijn hoofd. Maar Professor, wat doet u hier?’ hoorde Draco Miranda zeggen. ‘ Ik kwam alleen even kijken of iedereen sliep Mevrouw de Vries.’ loog Sneep. Hij had opgemerkt dat er meer mensen wakker waren geworden van zijn geschreeuw. ‘En nu slapen jullie’ zei Sneep streng. Snel liep hij terug naar de leerlingenkamer en ook die liep hij uit. Draco zag Miranda door de deur die Kwast dichtsloeg en weer op bed ging liggen. Draco glimlachte nog snel voor de deur dicht gegooit werd. Hij zag nog dat Miranda ook terug lachte en ging toen snel slapen. Net als Draco.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.