Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 6.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

23 jan 2016 - 9:44

489

1

210



6.

De hoofstukken zijn wat kort. Ze worden later weer langer. In deze tijd begon in minder achter de site te zitten en dus had ik ook geen inspiratie meer.

De volgende ochtend werd Miranda als eerste wakker. Snel kleedde ze zich aan, ze kamde haar haar en liep naar de leerlingenkamer die leeg was. Ze ging aan een tafel zitten en leunde op haar hand. Snel pakte ze haar boek en begon ze te leren. Morgen was de eerste examen al. Ze pakte een stuk perkament en maakte een samenvatting. Ze had de rest van de week ook geleerd. (daar heb ik niks over verteld ) Het was het laatste jaar op zweinstein dus de examens waren belangrijk. Even later kwam Draco ook binnen. ‘Goedemorgen’ zei hij slaperig. Miranda keek op ‘Hoi’. Draco kwam naast haar zitten en sloeg een arm om haar heen. Hij gaf haar kleine kusjes in haar nek. Miranda pakte zijn kin beetje en zoende hem op zijn mond. Snel keek ze weer in haar boek. Draco pakte ook snel zijn boeken en las ze allemaal snel eventjes door. Ondertussen was de leerlingenkamer vol gelopen en ook weer leeg. Ook Draco en Miranda liepen naar de grote zaal. Draco glimlachte naar Miranda. Hij pakte haar hand. Die Miranda gelijk stevig vastpakte. Miranda lachte. Hand in hand liepen ze de grote zaal in. Mensen leken verbaast. De jongen van het wc incident keek helemaal verward. Liep hij daar nou serieus hand in hand met Miranda. Hij draaide weg en begon aan zijn ontbijt. Draco en Miranda gingen naast elkaar aan de tafel van Zwadderich zitten. Nog steeds hielden ze elkaars hand vast. Draco streek zijn been langs die van Miranda waardoor Miranda moest blozen. Snel pakte ze een broodje en smeerde er choco op. Draco deed hetzelfde maar bleef zijn been langs die van Miranda strijken. Snel aten ze hun brood op. Het was Zondag. Samen liepen ze naar buiten. Ze liepen naar het meer, waar een grote boom stond. Samen gingen ze tegen de boom zitten, hand in hand. Draco streelde Miranda haar arm. Miranda bloosde. ‘Ik hou van jou’ zei hij zacht. Hij kuste haar nek. ‘Ik hou ook van jou’ zei Miranda nog zachter, zodat zelfs Draco het bijna niet hoorde. Hij glimlachte even. Miranda zoende hem. Haar hand gleed over zijn rug. Ze stopte even. Draco gaf Miranda een lichte kus en stopte toen weer. Miranda ging een beetje liggen en trok Draco naar zich toe. Hij ging boven op haar liggen en ze zoende teder. Ze draaiden zich even om zodat Miranda boven lag. Hij streek zijn hand over haar rug, steeds verder naar beneden. Hij gleed naar haar kont en kneep er zachtjes in. Ze kreunde zachtjes. Ze draaide zich weer om en Draco lag weer boven. Ze zoende heftiger dan ze ooit gedaan hadden. Opeens hoorde ze zware voetstappen voorbij gaan. Ze stopte en kropen achter de boom. Ze keken voorzichtig om de boom heen en zagen Hagrid met een woeste blik langs lopen. Hij liep snel verder en had niet eens door dat hun achter de boom zaten.


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 23 jan 2016 - 14:34:
hopelijk komt de inspiratie snel terug, want ze zijn inderdaad erg kort (niet leuk aangezien ze zo leuk zijn)