Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 7.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

23 jan 2016 - 9:44

478

1

208



7.

Toen Hagrid weg was, begonnen ze beide kei hard te lachen. ‘Wat moet die hier nou’ zei Miranda toen ze uitgelachen was. ‘Ik weet het niet’ antwoorde Draco en klemde zijn armen rond Miranda haar middel. ‘ Heb je zin om in de vakantie bij mij te komen logeren’ vroeg hij verlegen. ‘Uhm, ja. Mijn moeder zou het toch niet erg vinden. Ze heeft het liefst dat ik zo snel mogelijk uit huis ga.’ lachte Miranda. Draco gaf haar nog snel een kus op haar lippen en liep terug naar het kasteel met Miranda op zijn hielen. Ze haalde hun boeken op uit hun koffer en liepen naar de bibliotheek die best vol was omdat er morgen examens zouden zijn. Miranda zette haar tas op de enige lege tafel die er was en liep een gang van de bibliotheek in. Draco zette ook zijn tas op tafel, pakte er een boek uit en ging aan de tafel zitten. Hij deed het boek open en bladerde er door heen. Opeens kwam de jongen van het toiletincident er aan lopen en liep naar de tafel waar Draco aan zat. Hij keek Draco arrogant aan en ging bij hem aan de tafel zitten. ‘Jij durft wel, eerst mijn tong aan mijn gehemelte vast laten plakken en daarna mijn vriendin in pikken?’ zei hij arrogant. ‘Jou vriendin?’ zei Draco boos en bleef in zijn boek kijken. ‘Ja, ik zou haar een flink beetpakken als jij weg bent’ zei de jongen een beetje lacherig. Dit keer keek Draco wel op. ‘Blijf met je poten van haar af ja!’ zei Draco nu woedend en keek de jongen boos aan. ‘O kijk daar zou je haar net hebben’ zei de jongen en stond op. Draco balde zijn vuisten, stond op en liep op de jongen af. Hij hief zijn gebalde vuist en sloeg hem recht tegen het gezicht van de jongen. De dreun was zo hard waardoor de jongen achterover viel. Draco keek woest. ‘ Praat niet zo over Miranda of je krijg er nog zo één’ zei Draco, pakte zijn spullen en die van Miranda, liep naar Miranda toe en trok haar mee de bibliotheek uit. ‘Het spijt me’ zei Draco nog steeds een beetje boos. ‘Ok’ zei Miranda onbegrijpend. ‘Ik vertel later wel waarom ok’ zei hij snel en drukte een kus op Miranda haar lippen. Hij liet haar los en liep snel verder. Hij hing zijn tas over zijn schouder en liep door naar de leerlingenkamer. Miranda stond even stil, en rende er daarna snel achteraan! Onbegrijpelijk probeerde ze hem in te halen. woorden schoten haar te kort. Draco leek haar niet eens op te merken. Zijn gedachten waren ver weg. in de leerlingen kamer stopte hij. hijgend stopte Miranda naast hem. voor ze hem iets kon vragen onderbrak hij haar met een kus. zo wild en gespannen. wat probeerde hij goed te maken?


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 23 jan 2016 - 15:29:
hier gaat iemand zijn tong nog eens volledig verliezen als hij zo door gaat, mooie rechtse draco