Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 8.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

23 jan 2016 - 9:45

662

1

222



8.

‘Draco?’ vroeg Miranda na een lange stilte in de leerlingenkamer. ‘ja?’ antwoorde hij. ‘Wat gebeurde er? Waarom sloeg je hem? ‘ vroeg Miranda voorzichtig. Draco stammelde even en begon toen te vertellen. Van het toiletincident en waarom hij hem nu sloeg. Miranda haar mond viel open. ‘Het spijt me’ zei Draco spijtig. Miranda glimlachte en liep naar Draco toe die op een stoel bij de openhaard was gaan zitten. Ze ging op zijn schoot zitten en drukte een kus op zijn lippen. Ze liet zijn lippen weer los en keek hem aan. ‘Het maakt niet uit. Je doet het voor mij, maar misschien moet je de volgende keer niet meteen slaan’ zei Miranda met een streng gezicht. ‘Oke , ik zou het proberen ’ zei Draco slijmerig en keek naar Miranda’s blauw groene ogen. Snel drukte hij zijn lippen weer op de hare. ‘Is het al 12 uur? Kom laten we iets gaan eten!’ zei Miranda toen ze uitgezoend waren. Draco stond op toen ze van zijn schoot was en liep met haar naar de grote zaal. de jongens van het incident zaten stil te eten. Miranda gunde hun geen blik en ging aan de tafel van zwadderich zitten. patty keek haar achterdochtig aan en sprak op zachte toon verder tegen een paar andere meiden. zou ze het over haar hebben? Draco pakte ook wat te eten. zijn been wreef tegen die van Miranda. rillingen liepen over haar lichaam. ze moest er nog steeds aan wennen. korzel en kwast zaten zich weer vol te proppen tegen over hun waardoor haar eetlust verdween. Draco daarin tegen was er aan gewend. opeens moest Miranda denken aan de examens. angst bekroop haar. misschien kon ze deze tijd gebruiken om te studeren. 'ik ga aan de studue', fluisterde ze in draco zijn oor en ze liep de grote zaal uit. de vragen zoals: wat als ik niet slaag? wat moet ik dan? mag ik het over doen?. ze schudde haar hoofd. houd je hoofd op je werk en niets anders beet ze zichzelf toe. ze greep haar boeken en ging in kleermakers zit op de bank zitten in de leerlingenkamer. haar maag rammelde maar ze gaf en geen gehoor aan. de woorden leken voor haar neus te zweven. 'bij de tijd blijven', sprak ze tegen zichzelf. ze dreunde de woorden in haar hoofd op. toen ze het leek te weten pakte ze het anderen woord. ze leek we in trans door het vele werk. ze leek van de wereld. opeens voelde ze een hand op haar schouder en ze slaakte een gil van schrik. 'rustig ik ben het maar', zei Draco met een lach. 'laat me nooit meer zo schrikken', zei Miranda die niet kon lachen. 'rustig, je red het best', moedigde Draco haar aan. 'weet jij dan alles?', vroeg Miranda die bladerde. 'niet alles maar genoeg', glimlachte hij en hij legde haar boeken op de grond en ging naast haar zitten. 'ik ben zo bang dat ik dingen vergeet', mompelt ze. 'als je niet relaxed, ga je dingen vergeten, nou leg dat boek weg', grijnsd draco. ze legde het boek weg en zuchte. 'dat voelt toch beter', zei Draco die haar zonder pardon op zijn schoot trok. 'hmm', zuchte miranda. hij tilde haar gezicht tot op zijn gezichthoogte en kuste haar lippen. hij hoopte dat hij haar angsten en zenuwen zo weg kreeg. op een gegevend leek ze ontspannender. haar armen sloegen om zijn nek terwijl de zijne onder haar truitje gingen bij haar rug. hij voelde de hitte van haar huid. maar hij wist zeker dat alles goed zou komen. ze trok zich terug en glimlachte. 'ontsnappen?',vroeg Draco. ze knikte. hij grijnsde en kuste haar in haar nek. een zachte kreun ontsnapte haar. haar lippen zochten de zijne weer en kuste die vurig. de deur ging open en meteen lieten ze elkaar los en keken om. het was patty die hun jaloers aankeek maar die blik werd al snel achterdochtig en ze verdween in de meiden slaapzaal.


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 23 jan 2016 - 15:39:
melding bij het volgende hoofdstuk?