Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 8

Listen to your heart

7 okt 2008 - 19:22

303

4

171



Hoofdstuk 8

De volgende dag
Vastbesloten sta ik op. Vandaag maak ik het goed met Bill. Ik weet alleen nog niet hoe maar dat is bijzaak. Ik douche uitgebreid en neem alle tijd voor mijn make up en mijn haar.Na een dik uur ben ik eindelijk klaar om te vertrekken. Ik neem mijn tas en loop naar buiten. Ik heb nog wat tijd dus ik heb geen reden om me te haasten. In de verte zie ik het park al . Bij elke stap die ik neem kom ik dichter bij het park. DIchter bij Bill. De zenuwen borrelen naar hun hoogste level als ik de poorten van het park binnen stap. Ik ga op zoek naar de grote fontijn en zet me op de rand van de fontijn. Ik wacht op Bill. Ik check om de 4 seconden mijn gsm om te zien of het nog geen tijd is. Mijn vingers tikken zenuwachtig tegen de betonnen rand van de fontijn. Ik check nogmaals mijn gsm en zie dat het half1 is. Mijn hart maakt een sprongetje en ik kijk rond me of ik hem nog niet zie. Tevergeefs want nergens zie ik zwarte haren. Nergens zie ik diepbruine ogen die zoveel veraden. Na een halfuur zie ik nog steeds niemand. Mensen die druk pratend langs stappen kijken me even aan en gaan dan door natuurlijk druk pratend. wat zou jij doen. Als je een meissje helemaal alleen ziet zitten met tranen in haar ogen. Ik weet dat ik er ook over zou praten. Om 1 uur 15 ben ik het beu. Ik raap mijn tas van de grond en vertrek naar huis. Hoe kon hij! hoe kon hij me laten zitten. Denk ik snikkend. Ik veeg een traan van mijn wang en voel hoe ik tegen iemand opbotst 'sukkel kijk waar je loopt!' zegt ik kwaad...


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:22:
TSSS gewoon 3 kwartier te laat,, wat een klootzak,, en dan knalt ie ook nog tegen je aan,, nounou..


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 17:07:
ocharmkes ooo arm ding
en wrs loopt ze tegen Bill op
Kuss.


Laine
Laine zei op 7 okt 2008 - 20:05:
En dat is Bill!!!!
Grandioos te laat natuurlijk, maar wat verwacht je dan ook van een jongen


ananas
ananas zei op 7 okt 2008 - 19:26:
Tjeezes!
hij is SCHITTEREND!
snel het vervolg!
kan echt niet wachten en ik denk dat ik weet wie het is! x'D
snel snel snel snel verder het vervolg!!