Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+ » 13.

Love untill dead keeps us apart! (Draco Malfidus) 16+

26 jan 2016 - 12:35

725

1

229



13.

16+

‘Nog twee dagen en het is vakantie’ zei Miranda tegen Draco die avond in de leerlingenkamer. Ze zaten met z’n tweeën bij de open haard en waren de enige in de leerlingenkamer. ‘Wanneer gaan we naar je ouders?’ vroeg ze er achter aan. ‘Ik denk hé, dat we net zo goed hier kunnen blijven. We zijn toch de enige van Zwadderich die hier blijven’ grijnsde Draco. Miranda lachte. ‘Maandag, dan blijven we tot donderdag’. ‘De rest van Zwadderich komt zondag pas terug toch? Hebben we als nog wat tijd met z’n tweeën’ zei Miranda. ‘Jep’ antwoorde Draco. Het was midden in de nacht. ‘Heb je zin om iets stiekems te doen?’ vroeg hij fluisterd aan Miranda. Ze bloosde. ‘Zullen we samen douchen?’ vroeg hij. Ze knikte. Ze ging haar spullen pakken uit de slaapzaal en liep terug naar Draco. Hij ging in de badkamer van de klassenoudsten kijken of er iemand was. Het was leeg. In de badkamer waren verschillende hokjes om in te douchen. Hokjes zijn het eigenlijk niet te noemen. Ze waren ongeveer 3 meter bij 3 meter. Hij trok Miranda mee een hokje in en deed de deur op slot. Hij begon haar te zoenen en duwde haar voorzichtig tegen de muur. Ze kreunde zachtjes. Voorzichtig liet hij haar weer los en keek haar verliefd aan. Hij deed de douche aan en begon zich uit te kleden. Ook Miranda kleedde zich voorzichtig uit. Ze bloosde. Ze was wel een beetje bang wat hij van haar vond. Toen ze in haar ondergoed stond begon hij haar weer te zoenen. Hij vond haar prachtig. Voorzichtig gleed hij met zijn handen naar haar rug. Hier maakt hij voorzichtig haar BH los. Hij hing hem op het haakje. Hij deed onder het zoenen zijn boxer uit en daarna haar onderbroek. Hij blijf zoenen. Hij voelde spanning bij Miranda. Hij trok haar al zoenen mee onder het warme water. Hij liet haar los en nam wat afstand. Miranda had haar ogen dicht onder het water. Hij bekeek haar. Hij voelde vlinders door zijn hele lichaam. Miranda opende haar ogen. Ook zij bekeek hem even. Hij zag er geweldig uit. Draco kwam weer bij Miranda onder de douche staan. ‘Je bent prachtig’ fluisterd hij tegen haar. Ze pakte Draco stevig beet en begon hem weer te zoenen. Haar handen gleden over zijn lichaam. Over zijn rug, buik, billen, borst. Hij deed het zelfde. Eerst pakte hij haar billen en even later haar borsten. Ze kreunde. Ook bij hem gebeurde iets. Hij stopte met zoenen en draaide zich om. Hij kreeg een erectie. Miranda pakte zijn arm een draaide hem weer om. ‘Waarom draai je je om?’ vroeg ze. Hij bloosde alleen maar. Ze duwde zich tegen hem aan. Hierbij kreunde hij. Opeens hoorde ze iemand de kamer in lopen. Ze waren heel stil. Draco tilde Miranda op en hier haar tegen de muur. Ze sloeg haar benen om zijn lichaam. Zo konden ze niet zien dat er twee mensen in het badhokje stonden. Draco hield Miranda nog maar beet met slechts één hand omdat hij met de andere hand zijn penis op zijn plek hield. Hij wilde voorkomen dat er iets gebeurd wat ze eigenlijk nog niet willen. Dit was niet lang meer nodig en zijn erectie verdween. Miranda pakte shampoo en zeepte Draco z’n haar in. Hij liet het onder de douche uitspoelen om te laten zien dat hij zich aan het wassen was. Het water liep naar het putje buiten het hokje. Degene die in de kamer was liep weer weg. De deur sloot. Even bleven ze zo staan om te er zeker van te zijn dat die persoon de kamer uit was. Het was compleet stil op het water van de douche na. Ze slaakten beide een harde zucht en begonnen daarna te lachen. Miranda gaf Draco een heftige zoen en begon zich daarna in te zepen. Ze liet het zeep uit haar haar spoelen. Draco keek hoe dit in zijn werk ging. Hij werd hier best wel geil van. Ook Draco spoelde zich om en daarna droogden ze elkaar af. Ze kleden zich aan en gaven elkaar nog een kus. ‘Weltrusten mooie dame’ zei Draco verliefd tegen Miranda. Ze gaf hem een laatste tongzoen en verdwijn in haar slaapzaal. Draco liep naar zijn bed en ging liggen. Al gauw vielen ze allebei in slaap.


Reacties:


Rukia
Rukia zei op 5 feb 2016 - 20:21:
Harry Potter meets 50 shades of grey