Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro Hoofdstuk 10

De legende van avatar Myro

21 feb 2016 - 8:54

508

0

321



Avatar de legende van Myro Hoofdstuk 10

Myro werd wakker hij vond het maar koud, 'het is vast nacht "denkt hij. Hij voelde ho ze ogen nog zwaar waren, "misschien is het een idee om nog te gaan slapen anders ben ik niet fit voor morgen" dacht Myro. Myro kroop ze slaapzak weer in en ging slapen. Toen het ochtend was een uurtje of 6/7 werd Oemnia wakker door de zonnestralen in haar gezicht. Ze keek naar Myro of hij al wakker was. Ze zag dat Myro nog dep lag te slapen en Zaza lag op haar rug naast Myro. Oemnia lachte ze voelde een raar gevoel op komen toen zee wat langer naar Myro keek "Wat is hij toch knap eigenlijk"dacht Oemnia, ze ging maar naar het bos om wat te gaan trainen "want hier staan staren heeft toch geen zin dacht ze. Ze pak haar zweep , ze zocht aar een geschikte boom maar opeens zag ze een grote rots "Hier kan ik wel op trainen dit is wat moeilijker dan een boom"dacht ze. Ze probeerde het maar het was nog knap lastig om in die rots grassen te maken. Na dat ze klaar waas kreeg ze best wel trek ze zag in het bos een appelboom ze plukte een paar appels toen ze teug liep zag ze ook een mierennest ze had een lege zak bij haar en ving de mieren. Ze ging met een zelfverzekerd gevoel naar Myro die aan het aardsturen was. "Myro "riep Oemnia "raad is wat ik heb " "eten?"zei Myro "ja"zei Oemnia "Voor onze appels en voor Zaza heb ik mieren gevangen" Oemnia gaf de appels aan Myro die snel een appel in zijn mond stopte "hij had vast trek "dacht ze. zeg af de mieren aan Zaza die in een mum van tijd alle mieren had op gegeten. Oemnia pakte ook een appel en ging naast Myro zitten. "We gaan het zeker vandaag niet redden om naar Gye te gaan "vroeg Oemnia "Nee"zei Myro maar we kunnen wel een heel eind komen hoor" Toen ze klaar waren met eten ruimde ze hun spullen op. "Zullen we maar gaan "zei Myro. Ze liepen een heel eind omdat het weggetje smal was liepen ze zelf en zaten niet op de rug van Zaza. "waar woont Gye eigenlijk"vroeg Oemnia "op Luchttempel Eiland "zei Myro "Is dat in Replublikazia"vroeg Oemnia "Zoiets "zei Myro "Het licht er tegen aan""Is dat nog een lange rijs "Vroeg Oemnia "Best wel "zei Myro Hij pakte een kaart : we zitten nu hier net op de grens van de luchttempel en het aarderijk dan moeten door heel het aarderijk zo naar het centrale punt van de wereld en dan kom je er" zei Myro "Zo dat is nog een eind lopen"zei Oemnia. Ze liepen nog een tuk veder tot dat ze weer bij bos waren ze hadden ondertussen een aantal uur gelopen en het werd donker. "zullen we hier maar overnachten""is goed "zei Oemnia ze pakte hun spullen uit en aten nog en gingen slapen"trusten"zei Myro "Trusten "zei Oemnia en vielen samen met Zaza in een diepe slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.